• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG-FAIL tråden för Mars -23

Burnman

Audemars
2-Faktor
🤣 Ja otroligt..
@Kråksaltarn visade upp en helt ny sida, han är normalt en väldigt trevlig person så jag kan bara inse; att åka ut ur owgmarch tar fram det värsta ur folk.. en hämndlystenhet som ej går att beskriva.. 😂

Men men jag känner att denna monogami trots allt är ohälsosam så nu letar vi nya klockor och hoppas på bättre lycka och riktiga vänner 😉 till nästa år...
OWG kan verkligen personlighetsförändra en människa så till den milda grad att man inte känner igen denne längre. Beklagar att du på så nära håll fått uppleva detta. Håller tummarna för bättre tur, bättre självdisciplin och framförallt bättre vänner nästa år 👏🏻

Edit* autocorr
 
Senast ändrad:

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Mycket trevlig läsning! Tack för att du delar med dig!
🫶🫶🫶

♥️♥️♥️

Jag säger så här.. i en stund av oaktsamhet så lyckades min tidigare "vän" @Kråksaltarn dra ner mig i fördärvet med att erbjuda mig att prova sin nya fina sub.. i en stund av fullständig obetänksamhet så var jag glad att få testa en sub på armen, innan min tidigare nämnda vän stod där bredvid och fotade och flinade så stort som bara en erkänt svag människa som lyckats dra ner en oskyldig skäl som mig i fördärvet kan göra, och jag samtidigt insåg misstag..

Jag förstår fortfarande inte hur jag kunde luras.. jag var så övertygad om att jag skulle klara mig igenom hela månaden. Men jag erkänner mig besegrad och till kvällens middag fick jag sällskap av min yema i stället för min fortfarande ack så kära Stowa.. hur kunde jag inledas i frestelse av en simpel no date sub. 😭

PXL_20230317_230205243.MP.jpg

Efter numera två clean kills i OWG March har jag bestämt mig för att döpa om Subben till Sabben. 🤘

🤣 Vilket jävla svin alltså 😬

🤣 Ja otroligt..
@Kråksaltarn visade upp en helt ny sida, han är normalt en väldigt trevlig person så jag kan bara inse; att åka ut ur owgmarch tar fram det värsta ur folk.. en hämndlystenhet som ej går att beskriva.. 😂

Men men jag känner att denna monogami trots allt är ohälsosam så nu letar vi nya klockor och hoppas på bättre lycka och riktiga vänner 😉 till nästa år...

OWG kan verkligen personlighetsförändra en människa så till den milda grad att man inte känner igen denne längre. Beklagar att du på så nära håll fått uppleva detta. Håller tummarna för bättre tur, bättre självdisciplin och framförallt bättre vänner nästa år 👏🏻

Edit* autocorr

200w (1).gif
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jaha, där tog den resan slut.
Morgonen började med att jag råkade snubbla över en fin dykar-Citizen som väckte mitt intresse.
Säljaren förtäljde att ett byte mot G-shock kunde vara intressant. En snabb titt i beståndet gav att den svarta stålisen kanske skulle kunna få respass.
Men för de som inte provat de negativa displayerna tycks många tro att alla är lika dassiga. Vilket inte alls är fallet. Displayerna i stålisarna är sååååå mycket bättre än övriga. Tro mig. Jaså? Okej, jag får väl visa då.
Hur gör man det bäst? På armen förstås!

...under OWG? Eeeehhh vaaaa...???

Oh no! I'm fucked!

Jaha, så trillade man ut på andra sidan då, helt utan föraning. 🫣🙄🥴😞

😂

20230318_131521.jpg
 
Hur är det nu. Om man har åkt ut så får man inte vara med i framtida lotterier om jag har uppfattat det hela rätt!?

Tror att jag hann köpa lotter till första lotteriet, men åka ut innan den första dragningen... 😒
 
Topp