UT UR MIN TRÅD
Nädå, men kom tillbaka när du failat OWG![]()

Vad har du att erbjuda?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
UT UR MIN TRÅD
Nädå, men kom tillbaka när du failat OWG![]()
Vad önskas? Limes, massage, en hårklippning?![]()
Vad har du att erbjuda?![]()
Skulle behöva en ny barberareVad önskas? Limes, massage, en hårklippning?
Skulle behöva en ny barberare![]()
Du kommer bli len som en lime!
Oklart om den barberaren blir godkänd av sambon
Blir jag len som en lime blir jag singel igenDu kommer bli len som en lime!
Brukar man inte säga, ”skriver du i tråden har du anmält dig” gäller väl även Failtråden?![]()
Ah ni är furries?Blir jag len som en lime blir jag singel igen![]()
Det tror jag inteAh ni är furrys?
Internet säger annat. Bildbevis:Det tror jag intehar dock aldrig träffat en furry så kan inte säga säkert
![]()
Det tror jag intehar dock aldrig träffat en furry så kan inte säga säkert
![]()
Internet säger annat. Bildbevis:
![]()
Du och jag kompis!Det är ju en bild på @Mic1 , inte mig![]()
Attans, de kom på oss, hoppar över till den "bättre" trådenDu och jag kompis!
Få se fail-klockan!Äntligen. Nu är jag hos de vettiga människorna!
Vi lever i en fri värld och så ska det förbli!
![]()
Få se fail-klockan!
Fast du failade ju långt innan den där satt på armen din syltrygg. Jag är inte arg, jag är bara besvikenUTMANING - OWG 1 månad 2025
Godmorgon . Tnr:270559. Idag får det allt även bli lite frukt på morgonen utöver espresso och undra hur många fladdermusfåtöljer flappen har i sin grotta. Ha ´re bäst// 🧐klocksnack.se
![]()
”Man failar först när man blir påkommen”Fast du failade ju långt innan den där satt på armen din syltrygg. Jag är inte arg, jag är bara besviken
Välkommen, otroligt att det tog sån tid..Äntligen. Nu är jag hos de vettiga människorna!
Vi lever i en fri värld och så ska det förbli!
![]()
Eller hur! Nu är de jättesura, där på den mörka sidan, för att de inte kunde se skillnaden på en svart tavla och en vit tavlaVälkommen, otroligt att det tog sån tid..
Temat är ju vår vardag: ha vilken klocka man vill och byta klocka när man villFredagstävling!
Imorgon är det sista fredagen i mars och således sista fredagstävlingen! Ni har imorgon klockan 00:00-23:59 på sig att posta ert bidrag och så blir det prisutdelning under lördagen efter att juryn sammanträtt. Varje vecka är det som ni vet nya priser och ett nytt tema.
Veckans tema är: Något som sätter guldkant på din tillvaro/vardag
Vad tävlar man om?
Lycka till, sista tävlingen nu!
Det där är ju en äkta OWG-klockaHar varit OWG med denna på landet i helgen. Hur gör man comeback?
![]()