Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger hej i failtråden men jag avvaktar lite till innan jag kommer ut i kylan
Puss på er
Trodde nästan reverson skulle vara såld vid det här laget?! Du borde ju verkligen tröttnat på den efter 7h deltagande i owgHunnit köra 2 klockor hittills idag
![]()
![]()
Haha same, jag hade hoppats att jag skulle få den av @Mic1 som förste golareTrodde nästan reverson skulle vara såld vid det här laget?! Du borde ju verkligen tröttnat på den efter 7h deltagande i owg![]()
Hann ju aldrig tröttna på den ens… Men om jag känner mig själv så lär den väl vara till salu snartTrodde nästan reverson skulle vara såld vid det här laget?! Du borde ju verkligen tröttnat på den efter 7h deltagande i owg![]()
@Mic1 vad händer här???
Yaaaay, välkommen kompis! Känns bra att ha dig som sällskap här
Nej komsi komsi! Faila och häng här istället
Tror det är dags att byta namn på tråden till den officiella Limeee-tråden.
Fail-tråden anordnar TÄVLING med fint pris i vanliga OWGM-tråden (för att locka över syndare hit)Tävling i Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu
Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
![]()
Verkar ju inte ha gått skitbra?Fail-tråden anordnar TÄVLING med fint pris i vanliga OWGM-tråden (för att locka över syndare hit)![]()
Vilka tråkmånsar, det är ju i den här tråden allt roligt händerVerkar ju inte ha gått skitbra?![]()
Verkar ju inte ha gått skitbra?![]()
Ni har lyckats leverera 2 sidor på 5,5 dagarVilka tråkmånsar, det är ju i den här tråden allt roligt händer![]()