Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KNÄCKANDE bra alltså! KNÄCKANDE!Kommer väl att småspamma lite bilder här.
![]()
Show offFår väl dra till med lite bilder nu när den fått lite damm och svett på sig, bonus för att den har hållt tiden riktigt bra sen jag köpte i torsdags. Ställde den då och den är +- 0 fortfarande.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Show off![]()
Gillar du den bättre än 116500?![]()
Skitsnygg, grattis!
Inte avundsjuk alls, den är brutal..AbsolutDen är dock så jäkla tacksam och rolig att ta bild på, bara kolla!
![]()
Hehe, ja men listpriset på 116500 är ju inte så relevant för oss vanliga dödligaUtan tvekan, ja. Ganska mycket faktiskt.
Det svåra blir ju när man kollar listpris, är den 150000’ snyggare än 116500?
Visuellt och känsla oberoende av pris så tycker jag dock mycket bättre om denna.
Den är ju så grymt fotogenisk, ingen bild som du postat är dålig. Säga att jag inte är avis, då hade jag ljugit. Otroligt fin! Än en gång- STORT grattis! Bra jobbat.AbsolutDen är dock så jäkla tacksam och rolig att ta bild på, bara kolla!
![]()
Hehe, ja men listpriset på 116500 är ju inte så relevant för oss vanliga dödliga
Kul att du är nöjd! Min kollega har en likadan så spanar på den rätt ofta
Hur känns det nu då? Owg med guld e nog nått jag skulle ha svårt för! Dock har ju din keramik å inte guldlänk så kanske fungerar ypperligt!
Inget emot guld på det viset! Fantastiskt med klockor i guld! Har ju själv en daytona i rosé, älskar vitguld då det inte riktigt syns!Jag är ju liksom en ingen guldkille (vad nu det än är?) men eftersom denna är vitguld så funkar det riktigt bra. Man kan ju alltid debattera hur vettigt det är att betala premium för guld när det inte syns och jag har inget vettigt svar. Ingen hade varit nöjdare än jag om jag kunde fått samma klocka fast i stål.
Det har inte varit guld i sig som lockat med denna modell utan helheten.
Som jag sa innan tycker jag den känns så härlig på handleden iom tyngden och kombinationen med tyngd och gummi. Guld fast inte blingbling guld, ingen guldlänk som lyser eller repas, hyfsat dressig samtidigt som den är lite toolig, gummit är riktigt schysst. Det är en lite av en udda modell men väldigt bra.
Som slutkläm måste det nämnas hur jäkla bra den grå tavlan är, tyckte den vita tavlan på 116500 var bra men denna ger ett helt annat djup. Ibland ser man inte sunbursten utan den blir helgrå, ibland nästan vit och ibland bara härlig sunburst. Man ser så tydligt att de svarta tavlorna inuti är lite, lite nersänkta och jag älskar det![]()
Inget emot guld på det viset! Fantastiskt med klockor i guld! Har ju själv en daytona i rosé, älskar vitguld då det inte riktigt syns!
Den är verkligen löjligt bra !En sista för ikväll
![]()
Ähh snåla inteEn sista för ikväll
![]()
Förstår helt storheten med vitguld! Inte riktigt där än personligen dockmen ja vet inte, va owg med guld, skulle bli lite för varsam tror jag men de kanske går över!
Så det är skillnad på caset mellan 116500 och den i vitguld? Är den undre på bilden ovan den i vitguld..Nej, det är ju sant angående listpris
Tycker denna känns så mycket mer gedigen och biffigare men jag inser också det säkert är på grund av tyngden, har ju aldrig haft något i guldväg innan så jag är lite glatt överraskad hur bra det känns.
Läste mig till att det är lite skillnad på caset också men jag vet inte hur mycket det spelar in för känslan.
Stulen bild här:
![]()
Har din kollega haft den länge, är han nöjd?
Riktigt bra. Fick ju med hela kravspecen ju!
Så det är skillnad på caset mellan 116500 och den i vitguld? Är den undre på bilden ovan den i vitguld..