• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oxygenic

Oxygenic

Omega
2-Faktor
Äntligen blir det premiär för att flippa lite av min allt för stora samling här på KS - och då behöver man ha en referenstråd. So here we go - mina referenser!
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt en Seiko av herrn utan problem på distans. Klockan kom packad perfekt och med en extra liten bonus i form utav choklad ;) goodguy och gör gärna fler affärer framöver:)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en B1 av @Oxygenic och det var ett perfekt köp rakt igenom, precis så som det ska vara när det funkar 100% 😁.
Good Guy och gör gärna affär igen med herrn 👍. Chokladen gills skarpt 🤗
 

ML321

Omega
Köpte en Seiko på distans. Supernöjd! Snabb och smidig affär och massa pluspoäng för choklad, två extra band och dessutom leverans med bud (då vi insåg att vi bodde relativt nära varandra). 110% Good Guy! Tack!
 

Fredrik M

Breitling
Köpte precis en Steinhart på distans. Mycket utförlig beskrivning och snabba svar gällande mina frågor!! Klockan var otroligt väl paketerad och stämde mer än väl med den beskrivningen som angavs. Den vad jag förstår obligatoriska chokladbiten och ett Nato skickades med 👌 kan verkligen rekommendera till 100%
 

Klockarol

Omega
2-Faktor
Helt klockren säljare träffades f2f i hans bostad.
Samma känsla som att hämta ut en ny på nymans ur ungefär!
En omega smp 300 bilder och beskrivning stämde in perfekt!
Definitivt en good Guy 😀
 
Topp