• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På begäran Sea-Dweller 116600 bilder

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den här råkade följa med också, utifall någon har missat det :)

b85e2ef5-0e79-414b-8627-6543e276ce39_zps8472fda4.jpg
Fler bilder på den!!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Går du runt med plasten utomhus? Eller är det en samlargrej, att klockan bara ligger i boxen med plasten på?
Jag har ju några klockor jag roterar mellan så var och en får inte så mycket handledstid.
Har också en Tissot som jag använder när det ska göras grovarbete där klockan kan komma till skada.
Kan tyckas löjligt, men jag hatar repor och gillar att hålla klockorna i nyskick så länge det går.
 
Grattis x2!

Jag är klart nyfiken att se nya Dwellern live, även om den inte står på min shortlist. Spännande att se hur stor skillnad det gör i praktiken med förändringarna i boetten jämfört med SubC.
 

Peddjy

Cartier
Sjukt grym klocka. Kan inte fler som äger denna vackra skapelse slänga upp lite klockporr? Skulle gärna vilja ha lite wristshots med beskrivning hur stora handleder respektive ägare har!

Det här modellen har börjat förfölja mig i tankarna dag som natt. Tror att enda botemedlet blir tyvärr att köpa en...
 
Topp