Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu, precis NU slutar jag vänta...
Hur sugen tror ni TKVF blir på att lägga upp bilder om ett gäng klockmuppar hackar på honom?
Älskar dock att många verkar ha svårt att gå vidare utan bilder på hans nyköp. Tänk att ha sån påverkan på andra, det skulle jag också vilja ha...
![]()
Mjaaa - gör man en cocktease så får man skylla sig själv
Hur sugen tror ni TKVF blir på att lägga upp bilder om ett gäng klockmuppar hackar på honom?
Älskar dock att många verkar ha svårt att gå vidare utan bilder på hans nyköp. Tänk att ha sån påverkan på andra, det skulle jag också vilja ha...
![]()
Nu låter du nästan.. Som Veronica Maggio..Det kommer, det kommer..![]()
Ja. Hade fullt med annat att göra. Först va klockan på en biltur, sedan var jag tvungen att hämta ungar mm. Och först nu har jag fått den på armen. Den har tuff konkurrens från Tudor BB.ÄNTLIGEN!! Den var ju absolut ingenting att skämmas för! Varför i heeeela världen dröjde du så länge för:-O