Pebj0903
Omega
- Pris
- 1900
- Returpolicy
- Om ej äkta
- Bilder Skickat
-
- Ja
Hej, säljer en steinhart ocean One. Rejäl klocka, lite för rejäl för min smak därför får den vandra vidare.
Den tidigare ägaren gick hårt åt klockan under bandbyten, något som framförallt syns på det övre vänstra bandhornet, jag har försökt fånga det på vild. En del repor finns också så klart.
Dom två sakerna som även är bra att känna till är att lume-pluppen på vridringen är försvunnen. Nytt vridringsinlägg går att beställa från steinhart. Det andra är cyklopen som suttit ovanför datumet saknas. Jag har själv perfekt syn så inget problem för min del, men andra kanske saknar den.
Klockan kommer fullset
Bytesförslag beaktas och då främst sportigare klockor.
Undrar ni något så skriv gärna.
Nytt pris: 2200
Tack klocksnack för ett trevligt forum
Den tidigare ägaren gick hårt åt klockan under bandbyten, något som framförallt syns på det övre vänstra bandhornet, jag har försökt fånga det på vild. En del repor finns också så klart.
Dom två sakerna som även är bra att känna till är att lume-pluppen på vridringen är försvunnen. Nytt vridringsinlägg går att beställa från steinhart. Det andra är cyklopen som suttit ovanför datumet saknas. Jag har själv perfekt syn så inget problem för min del, men andra kanske saknar den.
Klockan kommer fullset
Bytesförslag beaktas och då främst sportigare klockor.
Undrar ni något så skriv gärna.
Nytt pris: 2200
Tack klocksnack för ett trevligt forum
Senast ändrad: