• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pagani Design klocka

Bullbo

Breitling
Vet att hela forumet kommer hata mig nu,

men min dröm klocka har alltid varit aquaracer 43mm bred sen jag såg min farbror hade en sån, jag fick den när han gick bort men den var helt kvaddad kunde nästa köpa en ny för reparationskostnaderna.

hittade en pagani design
PG-1817 model: PG-1817

jag har 3 tissot, en fossil och pepsi seiko men vill inte sälja dom,
och jag skulle inte skämmas och köpa en sån pagani o gå med den tills min ekonomi blir bättre igen.


nån som har en sådan eller känner nån, är den rubust och kvalite jämfört med priset, text om man jämför med invicta som min polare hade den kronan gick och vicka på och datumvisaren hängde aldrig med och armbandsuret kändes som min seiko pepsi billig och rörig så bytte ut den på min på seiko,
skulle verkligen uppskatta alll information ni sitter på om den, om de e värt lägger 1500 kr på den.

ja bytte jobb i precis innan sommaren så har ej betalt semester som jag alltid haft innan då hade jag köpt tag heuer direkt men.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Bilder?

//Edit
Snackar du om en aquaracer kopia? Isådanna fall får du söka vidare till andra forum. Här diskuteras inte kvalité av kopior. Iallafall vad jag förstått.
 

ScubaKing

Audemars
Vet att hela forumet kommer hata mig nu,

men min dröm klocka har alltid varit aquaracer 43mm bred sen jag såg min farbror hade en sån, jag fick den när han gick bort men den var helt kvaddad kunde nästa köpa en ny för reparationskostnaderna.

hittade en pagani design
PG-1817 model: PG-1817

jag har 3 tissot, en fossil och pepsi seiko men vill inte sälja dom,
och jag skulle inte skämmas och köpa en sån pagani o gå med den tills min ekonomi blir bättre igen.


nån som har en sådan eller känner nån, är den rubust och kvalite jämfört med priset, text om man jämför med invicta som min polare hade den kronan gick och vicka på och datumvisaren hängde aldrig med och armbandsuret kändes som min seiko pepsi billig och rörig så bytte ut den på min på seiko,
skulle verkligen uppskatta alll information ni sitter på om den, om de e värt lägger 1500 kr på den.

ja bytte jobb i precis innan sommaren så har ej betalt semester som jag alltid haft innan då hade jag köpt tag heuer direkt men.

Vad jag har sett så säljs dem för 55-65 dollar online. Vi talar om en klocka som kostar under 600 kr ut till kund. Dem säljs mycket via AliExpress. Du får gissa dig till kvaliten därefter. Men gissningsvis kommer din kompis Invicta kännas som en Rolex i jämförelse.

https://selectcalibre.com/products/...ical-316l-stainless-steel-wristwatch-luminous

https://www.ebay.com/itm/PAGANI-DES...nless-Steel-Wrist-Watch-Luminous/192500418772
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tror du själv skulle uppskatta originalet mer.
Köp något du har råd med som är av egen design så länge så köper du en Aquaracer när du har råd :)

Edit: läste uppenbarligen inte allt.
Har inget att säga om kvalitén. Har ingen aning. Antagligen skit.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Vet att hela forumet kommer hata mig nu,

men min dröm klocka har alltid varit aquaracer 43mm bred sen jag såg min farbror hade en sån, jag fick den när han gick bort men den var helt kvaddad kunde nästa köpa en ny för reparationskostnaderna.

hittade en pagani design
PG-1817 model: PG-1817

jag har 3 tissot, en fossil och pepsi seiko men vill inte sälja dom,
och jag skulle inte skämmas och köpa en sån pagani o gå med den tills min ekonomi blir bättre igen.


nån som har en sådan eller känner nån, är den rubust och kvalite jämfört med priset, text om man jämför med invicta som min polare hade den kronan gick och vicka på och datumvisaren hängde aldrig med och armbandsuret kändes som min seiko pepsi billig och rörig så bytte ut den på min på seiko,
skulle verkligen uppskatta alll information ni sitter på om den, om de e värt lägger 1500 kr på den.

ja bytte jobb i precis innan sommaren så har ej betalt semester som jag alltid haft innan då hade jag köpt tag heuer direkt men.
Hej! Välkommen till forumet. Tråkigt att höra om din farbror.

Pagani Design säljs bl a billigt via AliExpress/Gearbest. Det är ju klockor som är väldigt lika andra, mer etablerade märken. Kvaliteten är säkert helt OK och det finns YT-recensioner som ger dem tummen upp. Så länge du inte förväntar dig samma kvalitet och finish som mer etablerade märken utan har en mer realistisk bild av klockan så kommer det nog bli bra. Nu har jag inte tittat på just den modellen du menar men det är säkert ett Seagull-, Miyota eller NH-verk i klockan. Jag vet att de också har någon modell med VK-verk (mekakvarts). Inte fy skam alls när det gäller urverk men heller inte några exklusiva saker.
 

Bullbo

Breitling
jag ska köpa en aquaracer men e sugen på köpa den först se om den passar min klädstil och sitter på bra på mig, aquan e ju rätt dyr
 
Topp