• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning - AP "den som väntar på något gott..."

Tack för alla positiva kommentarer:)
Angående storleken bärs den som de flesta AP lite större. Känns ganska exakt som min Daytona och Aquanaut 5164 alltså ca 40 mm.

Snyggt! Mycket bra storlek också!

Ser att den fått flytta sig från ladies watches på nymans nu. Gick den som ladies från AP eller bara nymans som satt den där?

Vet jag faktiskt inte, tror klockan är dam från början för jag behövde inte ta bort någon länkbit så skulle gissa att man kan ha max 17,5-18 cm handled för att få på den = knappast en herrklocla från grunden.

Däremot svarade ju AP's CEO på en fråga angående återgång till gamla 39 mm från 41 mm i samma frågetråd där svaret pekade åt att 37 mm ska börja marknadsföras mer mot män, särskilt nu med nya tavlorna skulle jag gissa.

Grattis till en ikon och till en av klockvärldens mest estetiska modell, med en mycket vacker integrerad länk. Låt den inte komma i närheten av Stureplan nattetid.

Tillbaka
Topp