Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Platina = Svenska
Platinum = Engelska
Eller har jag missat något?![]()
Stort grattis, fantastiskt klocka!
Mkt mkt fet.
Stort grattis!
Osund är precis vad min fruga tycker om mig just nu..Galet sjukt bra på alla osunda sätt!!!!
Yes, jag menar, vår landslagskapten i fotboll (och vår gamla) har den så kunglig känns braNu är du lätt TOPP FEM PÅ KS.
Nej då, besöker man Patek tråden så inser man vad vissa sitter på..
Grattis till en Kunglig Rolex.
Stort grattis!! Fantastiskt att ha varvat rolex! Älslar den tavlan också!!
Då kommer frågan! Vilka/vilken fick lämna? Om alla guldarna e kvar tillsammans med denna så har du ju en helt makalös samling!!
Edit! Helt rätt att välja platinum, kanske inte lika hårt som stål, men definitivt inte lika mjukt å hairlineskompatibelt som guld!
Hatten av! Respekt. Grattis
Nej det skadar verkligen inte!Grattis! Fantastisk tavla och att den är gjord i platina skadar ju inte![]()
Grymt fin! Bra val.
Helvete vad bra den är! Evig keeper är det absolut.
Yes, vad kan ersätta en sådan egentligen?
Stort grattis
Tack!! du har ingen dålig Daytona du hellerNu snackar vi! Stort grattis
Hallå där!Hur känns det såhär efter ett tag med den eviga keepern @SIRdavid?
Fortfarande nöjd? Får den nån handledstid? Vågar du gå ut med den på stan?
Ja datum saknar man på typ varje klocka som inte har det. Så även med denna modell, dock kan jag känna, vart ska datumet vara på klockan? Som en sport-kronograf känns det ändå helt OK att den inte har datum då det till viss del skulle störa tavlan då den ändå är relativt liten..stort grattis! Men har alltid saknat datum på DaytonaMen så galet fin
Kul att du använder den - den är ju ändå helt magisk (även om jag aldrig känt på den på riktigt)!Hallå där!
Bra frågor!
Japp jag använder den i princip varje dag, mina andra klockor har legat i facket i stort sett sedan dess. Vilket såklart är lite tråkigt!
Den är ju verkligen en klocka som får resten av samlingen att se lite lätt och blek ut.
Jag har aldrig känt mig orolig att liksom bära den varje dag, men har ju samtidigt lämnat ”kroglivet” så lever ju inte ett liv som är i riskzonen på det sättet.
Är super nöjd men den har samtidigt tagit bort lite glädjen med andra klockor. Om det make sens?? Skulle varit kul med en perpetual calender som komplement, i övrigt är ju svårt att hitta nån som kan matchas utifrån min smak iaf..
Sen är det ju där med tyngden.. Fantastiskt och jag älskar det.. Men idag, efter kört 30 mil så var det rätt skönt att ta av den...![]()
Helt rätt att använda klockan! Att köpa en klocka som kostar som en central nyrenoverad lägenhet i valfri mellanstor svensk stad och sedan lägga den i ett kassaskåp för att på helgen ta fram och titta på den vore juh som att kasta bort en halv miljon. Isåfall kan man lika bra besöka en AD ett par ggr/vecka och "kika" på klockan, man kan samtidigt passa på att fota/filma sin handled med klockan på och ev investera i ett magasin med ett reportage om vald modell.Hallå där!
Bra frågor!
Japp jag använder den i princip varje dag, mina andra klockor har legat i facket i stort sett sedan dess. Vilket såklart är lite tråkigt!
Den är ju verkligen en klocka som får resten av samlingen att se lite lätt och blek ut.
Jag har aldrig känt mig orolig att liksom bära den varje dag, men har ju samtidigt lämnat ”kroglivet” så lever ju inte ett liv som är i riskzonen på det sättet.
Är super nöjd men den har samtidigt tagit bort lite glädjen med andra klockor. Om det make sens?? Skulle varit kul med en perpetual calender som komplement, i övrigt är ju svårt att hitta nån som kan matchas utifrån min smak iaf..
Sen är det ju där med tyngden.. Fantastiskt och jag älskar det.. Men idag, efter kört 30 mil så var det rätt skönt att ta av den...![]()