Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket !!Välkommen till KS och vilken klocka, grattis!
Bra val. Riktigt vacker klocka! Kul också med ngt annat i en paketöppning än ytterliggare en 'Rolle'![]()
Hur kommer det sig att du redan säljer?![]()
Jätte fin klocka, kanske bästa jag någonsin ägt, MEN... är sugen på en likadan fast i Rosèguld.. Och om jag inte säljer den klockan så har jag inget som riktigt motiverar mig till att spara ihop för att köpa en i ädelmetall =)
Vad synd att du inte köpte den med grå tavla och mockaband... Då hade jag varit spekulant...GLWTS!
Förvirrande paketöppning när hälften gratulerar till köpet och andra hälften beklagar försäljning!?
Fin dinka i vart fall!![]()
Fantastiska visare.Hejsan,
Jag har lyckats få tag i en Senator Automatic! Väldigt stilig, grymt urverk och fått mycket positiv respons över den.
![]()
![]()
![]()
Kan inte göra annat än att hålla med dig. Visarna gör sig dessutom bäst till en ren urtavla enligt min mening.Fantastiska visare.
Finns det noen av disse på forumet? Eller kanskje noen andre Glashütte modeller? Upptäckte denne for noen uker siden og vurderer stärkt å kjöpe en. Utrolig vakker.
![]()
Finns det noen av disse på forumet? Eller kanskje noen andre Glashütte modeller? Upptäckte denne for noen uker siden og vurderer stärkt å kjöpe en. Utrolig vakker.
![]()