• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Glashütte Original PanoMaticLunar

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jätte fin klocka, kanske bästa jag någonsin ägt, MEN... är sugen på en likadan fast i Rosèguld.. Och om jag inte säljer den klockan så har jag inget som riktigt motiverar mig till att spara ihop för att köpa en i ädelmetall =)

Vad synd att du inte köpte den med grå tavla och mockaband... Då hade jag varit spekulant... ;) GLWTS!
 

M1984

Omega
Vad synd att du inte köpte den med grå tavla och mockaband... Då hade jag varit spekulant... ;) GLWTS!

Mockabanden är fina, ligger bara på 2500kr typ.. kan dra av de så har vi en affär ;)
Skämtåsido så om du köper en Glashütte så kommer du inte bli besviken, jag är förälskad i denna klocka. därav sälja den så jag tvingar mig till att spara ihop till guldversionen :)
 

M1984

Omega
Förvirrande paketöppning när hälften gratulerar till köpet och andra hälften beklagar försäljning!? :confused:

Fin dinka i vart fall! :)

Haha ja, paketöppning för 1 månad sedan och försäljning nu :) Supernöjd med den och med de sagt, därför säljer jag för att kunna spara ihop å köpa samma modell fast i Rosè =)
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Finns det noen av disse på forumet? Eller kanskje noen andre Glashütte modeller? Upptäckte denne for noen uker siden og vurderer stärkt å kjöpe en. Utrolig vakker.

733F3A6B-9E9E-4D3B-BC75-3A4A10FE369D.jpeg
 

Whale

Cartier
2-Faktor
Finns det noen av disse på forumet? Eller kanskje noen andre Glashütte modeller? Upptäckte denne for noen uker siden og vurderer stärkt å kjöpe en. Utrolig vakker.

733F3A6B-9E9E-4D3B-BC75-3A4A10FE369D.jpeg
Finns det noen av disse på forumet? Eller kanskje noen andre Glashütte modeller? Upptäckte denne for noen uker siden og vurderer stärkt å kjöpe en. Utrolig vakker.

733F3A6B-9E9E-4D3B-BC75-3A4A10FE369D.jpeg
 
Topp