• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning "HULKEN"

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Paketöppning "HULKEN"

Varför tänkte jag inte att kolla på Hulken när jag ändå var hos Rob E för nån vecka sen... Den ser häftig ut..
 

Ninen79

Audemars
Re: Paketöppning

tim.stockholm skrev:
Grattis! LV:n är riktigt snygg IRL

Jag har aldrig ens tanken att kolla på en 116610LV tills jag provade den av en slump nu i början på veckan och tyckte att den var väldigt snygg och visste direkt att jag skulle köpa den! Sålde min 116610LN idag och köpte LV:n :D Missförstå mig inte...LN tyckte jag var/är den optimala klockan men för mig känns LV rätt.
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Re: Paketöppning "HULKEN"

Ninen79 skrev:
Tack alla! Gröna tavlan skiftar väldigt mycket i färgen beroende ljus, ibland kan det vara nästan helt svart. Lite extra kul att första bokstaven i serienumret är första bokstaven i min sambos efternamn och numren direkt därefter är hennes födelseår :shock:

Tecken på att det är en keeper!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
3 Rollar på 1 mån! Världsklass på det tempot! Har du alla kvar eller har du bytt ut dem? Grattis hur som helst!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: Paketöppning "HULKEN"

Grattis till en cool anorlunda Rolle som sticker ut! Grön av avund här :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den där diggar jag också. Grattis!
 

Ninen79

Audemars
Som några sagt tidigare är LV mycket snyggare i verklighten än på bilder. Bezel skiftar från mattgrönt till blankgrönt samt tavlan skiftar från klargrönt till svart beroende på ljuset.
 

Tommytvigg

Cartier
Grattis till en riktigt najs klocka! Jag är nyfiken hur den gröna färgen ser ut i verklighet.
Tre rollar på en månad! Bra kämpat :lol:
 

Bolio

Panerai
Bra tempo :D .

Tycker du ska gå in och börja klämma på nån Daytona :roll: och sen om en vecka när du vill byta ut hulken slår du mig en signal, du har ju mitt nummer så kan jag ta hand om den åt dig ;) jag lovar jag ska ta väl hand om den :lol: .
 

Ninen79

Audemars
Bolio skrev:
Bra tempo :D .

Tycker du ska gå in och börja klämma på nån Daytona :roll: och sen om en vecka när du vill byta ut hulken slår du mig en signal, du har ju mitt nummer så kan jag ta hand om den åt dig ;) jag lovar jag ska ta väl hand om den :lol: .
Kanske det...man vet aldrig :lol:
 

Bolio

Panerai
Ninen79 skrev:
Bolio skrev:
Bra tempo :D .

Tycker du ska gå in och börja klämma på nån Daytona :roll: och sen om en vecka när du vill byta ut hulken slår du mig en signal, du har ju mitt nummer så kan jag ta hand om den åt dig ;) jag lovar jag ska ta väl hand om den :lol: .
Kanske det...man vet aldrig :lol:

Ser fram emot ditt samtal :D

Skämt å sido grattis till ett riktigt fint ur :mrgreen: .
 

Ninen79

Audemars
Bolio skrev:
Ninen79 skrev:
Bolio skrev:
Bra tempo :D .

Tycker du ska gå in och börja klämma på nån Daytona :roll: och sen om en vecka när du vill byta ut hulken slår du mig en signal, du har ju mitt nummer så kan jag ta hand om den åt dig ;) jag lovar jag ska ta väl hand om den :lol: .
Kanske det...man vet aldrig :lol:

Ser fram emot ditt samtal :D

Skämt å sido grattis till ett riktigt fint ur :mrgreen: .

Tackar :)
 
Topp