• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning i Gôteborg

V

Viggen

Guest
Grattis!
Med risk för att få stryk. Den är mycket snyggare än en Ploprof! :)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Den är hundra gånger snyggare än Ploprof. Att ha en Ploprof är ungefär som att ha en bulldog; ful som fan men har en speciell charm som gör man smälter.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Viggen skrev:
Grattis!
Med risk för att få stryk. Den är mycket snyggare än en Ploprof! :)

Tack så mycket! :)

Rossi skrev:
Den är hundra gånger snyggare än Ploprof. Att ha en Ploprof är ungefär som att ha en bulldog; ful som fan men har en speciell charm som gör man smälter.

Tack! Jag gillar din liknelse mellan bulldog och Ploprof. :lol: Jag velade mycket innan jag kom fram till denna klocka. En Ploprof vill jag dock ha i samlingen men just nu får det vänta.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Snygg, och det ser inte ut som om du behöver köra den i diskmaskinen för att få till det där sköna matta insertet ;)
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Var helt hundra på att det skulle vara en Breitling när jag läste rubriken...

Stort grattis, tycker den gör sig bäst på band! För topptung på stållänk
 
V

Viggen

Guest
Rossi skrev:
Den är hundra gånger snyggare än Ploprof. Att ha en Ploprof är ungefär som att ha en bulldog; ful som fan men har en speciell charm som gör man smälter.

Varför vill man ha en Bulldog när man kan ha akvariefiskar...? ;)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Vet inte. Jag är nog en ruinromantiker som föredrar vintage. Sedan gillar jag att Ploprof är unik på flera plan. Personligen har jag Ploprof och i akvariet har jag rödbukade pirayor.:)
 
V

Viggen

Guest
Rossi skrev:
Vet inte. Jag är nog en ruinromantiker som föredrar vintage. Sedan gillar jag att Ploprof är unik på flera plan. Personligen har jag Ploprof och i akvariet har jag rödbukade pirayor.:)

Serrasalmus Natteri. Hade samma i mitt akvarie. :D :ugeek:

Förlåt för att vi kidnappade tråden lite.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Paketöppning i Gôteborg

Rossi skrev:
Den är hundra gånger snyggare än Ploprof. Att ha en Ploprof är ungefär som att ha en bulldog; ful som fan men har en speciell charm som gör man smälter.
Exakt! Ingen har nog påstått att PloProf är den VACKRASTE klockan? :D
Då vinner denna PO med hästlängder, riktigt skön...
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
theargonaut skrev:
Snygg, och det ser inte ut som om du behöver köra den i diskmaskinen för att få till det där sköna matta insertet ;)

Tack! Riktigt skönt att slippa köra den i diskmaskinen. :lol: Jag kan tycka att denna kompletterar min Rolex SDDS rätt bra. Båda är ju stora (det kan man ju inte sticka under stolen med) men PO har matt insert, är chronograph och sitter på gummiband medan Dipsyn har blank insert och sitter på stållänk.

Josef B skrev:
Tung pjäs den där! Grattis!

Tack så mycket! :) Som jag skrev ovan tycker jag ändå att den kompletterar Dipsyn rätt bra. :mrgreen:


Gavve skrev:
Var helt hundra på att det skulle vara en Breitling när jag läste rubriken...

Stort grattis, tycker den gör sig bäst på band! För topptung på stållänk

Tackar! Varför dessa fördomar om att alla i Göteborg bär Bratte? :p Håller med om att den gör sig bäst på band. Jag har inte alls varit lika intresserad av denna klocka förrän jag såg den på band.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
vonhall skrev:
Grattis till en supersnygg klocka! Är inte alls avundsjuk :roll: ;)

Tack! Detta är min fjärde PO i ordningen men jag känner redan nu att det är denna som jag är mest nöjd med.

yzuga8er.jpg
 
Topp