• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning i Göteborg

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Återigen tack för kommentarerna! Känns bra, speciellt efter kommentaren ifrån frugan som lät ungefär "Va bögig klocka med så smalt armband." Jag kan tillägga att hon inte är vidare intresserad av klockor. :lol:

Målarn skrev:
Grattis!!! Snygg Rolex den där, synd att den inte finns i helguld :lol:

Du och din guldfetish. :lol: Men en modell i guld hade onekligen varit trevlig. Helst med GRÖN urtavla antar jag? :D

Chrisse skrev:
Är i valet och kvalet om Rolex är för mig, tänkte se om dessa finns att testa hos handlare i Gbg, se om de passar mig.

Är onekligen ganska sugen på en ExpII

Jag var inne hos Bergströms Ur idag och de såg inte ut att ha några Exp II i skyltfönstret men kanske fanna bakom disk.

yonsson skrev:
Grattis! Shit vad stora visarna är.

Ja de tänkte jag på innan jag köpte klockan. Börjar dock vänja mig vid det. Kan tycka att den i vitt utförande upplevs lite mer "luftig" urtavla trots samma storlek på visarna.

Josef B skrev:

Ja helst hade jag velat haft en svart och en vit. :D Tycker att en vit hade varit en grym sommarklocka, tycker även som jag skrev till Yonsson att urtavlan på något sätt upplevs lite mer luftig på den vita och gillar att GMT-visaren är helt orange på den vita. Fan nu börjar det låta som jag har ångrat mig men det har jag faktiskt inte gjort...än. :lol:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Bjuder på en liten lumebild. Mysigt! :D
 

Bilagor

  • IMG_4292.JPG
    IMG_4292.JPG
    127.4 KB · Visningar: 110

jabla

Sarlacc
Ekmikael skrev:
Återigen tack för kommentarerna! Känns bra, speciellt efter kommentaren ifrån frugan som lät ungefär "Va bögig klocka med så smalt armband." Jag kan tillägga att hon inte är vidare intresserad av klockor. :lol:

Grattis!
Du kan ju alltid polera mittlänkarna :mrgreen:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
jabla skrev:
Ekmikael skrev:
Återigen tack för kommentarerna! Känns bra, speciellt efter kommentaren ifrån frugan som lät ungefär "Va bögig klocka med så smalt armband." Jag kan tillägga att hon inte är vidare intresserad av klockor. :lol:

Grattis!
Du kan ju alltid polera mittlänkarna :mrgreen:

Tack! Nä jag föredrar att ha borstad länk men du kan ju alltid göra det svårare för Magnlar och föreslå det. :D
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Det är tyvärr svårt att få den rättvis på bild eller så är det bara skit bakom spakarna. :D

6enaryty.jpg


eny3y3ab.jpg


yza3y9y9.jpg
 
Topp