• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Min första dinka (Moonwatch)

Ozil1886

Omega
Stort grattis! Kul att det blev affär till slut. Min Speedy hälsar så gott.
image.jpeg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!
Är bara en dryg vecka sedan jag hämtade ut min, ångrar mig inte en sekund. Som så många andra sagt så passar den till allt och har dessutom sin historia - en klassiker helt enkelt.
 

MartinL

Omega
Vad är det för småstadskebab? Ingen sallad, vitlökssåsen ser för fet ut och köttet är undermåligt. Men grattis till klockan, riktigt vacker!
 

Guden

Cartier
Vad är det för småstadskebab? Ingen sallad, vitlökssåsen ser för fet ut och köttet är undermåligt. Men grattis till klockan, riktigt vacker!
Bor i hufvudstaden ;)
Grymt bra kebab.
Man äter inte djurens mat, djurplågare. Vitlökssåsen är den bästa jag ätit faktiskt, därav "extra sås". :) Och jag har ätit en hel del kebab.

Stort grattis!! Är din månlandare gatreggad?
READY FOR TAKE OFF. :blackalien:
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Grattis! Förstår att det måste kännas grymt. Första riktiga klockan och dessutom till bra pris. Lyckad kombo!
Nu finns det bara en väg. Vidare ner i fördärvet :angel:
 

Edin

Panerai
Kommer en massa andra bra födelsedagar efter som man också bara fyller en gång så bara handla på. Lol

Sant men det är ju inte så speciellt att fylla 33, 44, 57 eller liknande. Jämt fyller man bara vart tionde år och då är man värd nått fint. Sen att jag tar examen samma månad, får ny lya samma månad är ju inte något som sker var dag heller så man får ju combi fira. ;)
 

marer

Cartier
Började med en Gul, slutade med två gula. Samt en månklocka och en kebab där emellan. Cirkeln är sluten, grattis! :D
 

Andyrew

Cartier
Grattis! Riktigt läcker, en dröm för mig med. Det bästa är att den känns rimlig, 30k för en vacker och klassisk klocka är taget.

Men ja, på med läder. Sjukligt snygg då!

Edit: kebab... Mhmmm :woot:
 
Topp