• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Min första klocka!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

kannan

Omega
Så har den äntligen anlänt!
Efter mycket, mycket KS surfande, detta underbara forum! blev det klockan jag först fastnade för, för ca 1 år sedan.
Köpte hos Stroppiana på www.eora.it, något jag varmt kan rekommendera. Snabb respons på mail, leverans nästan löjligt snabbt och allt enligt beskrivning!
Nog med text. här kommer lite bilder!

Info om klockan
Rolex Datejust 16234
År: 1996
Köpt av Stroppiana (www.eora.it) via Chrono24
Nyservad med cert och box

IMG_4955.JPG

IMG_4956.JPG

IMG_4962.JPG

IMG_4968.JPG

IMG_4969.JPG

IMG_4975.JPG

IMG_4976.JPG
 
Senast ändrad:

MJ24

Patek
2-Faktor
Grattis till fin klocka!:)
Ett tips är att fylla på med mer information om ditt köp och om klockan, annars tror jag tråden låses av admin eftersom alla "korta" paketöppnkngstrådar skall ligga i tråden avsedd för paketöppningar.
 

kannan

Omega
Grattis till fin klocka!:)
Ett tips är att fylla på med mer information om ditt köp och om klockan, annars tror jag tråden låses av admin eftersom alla "korta" paketöppnkngstrådar skall ligga i tråden avsedd för paketöppningar.
Hej. Tack, skall absolut göra detta. Var alldeles för ivrig i mitt "nyaklocköppnandemood":)
 
Så har den äntligen anlänt!
Efter mycket, mycket KS surfande, detta underbara forum! blev det klockan jag först fastnade för, för ca 1 år sedan.
Köpte hos Stroppiana på www.eora.it, något jag varmt kan rekommendera. Snabb respons på mail, leverans nästan löjligt snabbt och allt enligt beskrivning!
Nog med text. här kommer lite bilder!

Info om klockan
Rolex Datejust 16234
År: 1996
Köpt av Stroppiana (www.eora.it) via Chrono24
Nyservad med cert och box

IMG_4955.JPG

IMG_4956.JPG

IMG_4962.JPG

IMG_4968.JPG

IMG_4969.JPG

IMG_4975.JPG

IMG_4976.JPG

Stort grattis till en mycket snygg och versatil klocka. Den står högt upp på min nästa-klocka-att-köpa-lista.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp