• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och stort beröm

tissoter

Audemars
Måste säga att jag blev så chockad över att få så fina presenter :) Ångrar verkligen inte att jag valde den här dealen. Kanske låter löjligt haha men det är en grej som verkligen höjer upp köpet. Men jag har liksom drömt om att köpa en helt ny Rolex någon gång i mitt liv, har haft begagnad innan och den ångrar jag då och då att jag sålde faktiskt.
Nu passade det sig och jag behövde skämma bort mig själv med något :)
Jag minns första gången jag såg en Rolex som jag kan minnas, kanske var 14 något. Det var iofs ingen äkta men ändå, något i den tände ett djupt intresse som sedan skulle gå via Longines, Seiko, Casio, Breitling, men jag måste säga att den här spelar i en egen liga för mig. OBS! De andra är mycket fina klockor också :)

Sen kan man ju se vilken skit vi klocknördar få ta från omgivningen, FAKE, ONÖDIGT, CRAP,MIN TROLLEX ÄR SOM DIN!
De förstår inte :)
 
Senast ändrad:

Ninen79

Audemars
Stort grattis! Kul att det blev en YM! Min säger hej :)
image.jpeg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Intro : Till alla er som troget följt min tråd om att köpa Rolex har ju såklart väntat på den här tråden. Tyckte på något sätt den förtjäna en egen paketöppning.

Jag har som bekant velat som tusan fram och tillbaka i vilket som skulle bli min nya Rolex. Helt sjukt hur mycket tid det här har tagit! Men vad gör man inte för att det ska bli rätt.
Men tillslut beslöt jag mig för att det var dags och stilla ha begäret. Sagt och gjort jag bokade in mig på ett tåg till den kungliga hufvudstaden Stockholm för en shoppingtur.
Kände att det var på vinst eller förlust, antingen blir det bara lite trevligt klocksnack eller så kommer jag hem lyckligare än någonsin.

Väl framme i storstaden så beslutar jag mig för en promenad till Rob i regnet. ( Hint till Ulf Lundells låt Rom i regn ) när jag väl kom fram dygnsur och köpstinn så möttes jag av en trevlig dam som lät mig prova både Rolex Gmt master förvisso BLNR men ändå samt Rolex Yacht Master. Efter en stunds provande kände jag mig rätt övertygad om att YM var mer jag MEN som alltid så måste man ha is i magen.
Jag tog en offert och gick nöjd med den till @Nymans Ur 1851 .

Väl där mötes jag av en ännu trevligare tjej som snällt visade subar av olika slag samt YM igen. Provade guldrolex. Mäktig känsla men svår för vardagen.
Blev bjuden på kaffe och fick se massa modeller, mycket trevligt.
Se bild.
image.jpeg


Efter en lång stunds provande beslöt jag mig för att låta en god lunch avgöra det här.
Jag begav mig till en närliggande restaurang och åt lite.
Under lunchen beslöt jag mig för att man kanske skulle titta vad som fanns i utbud hos Breitling AD mittemot, hittade mycket roligt men inget som kändes riktigt bra.
In på Nyman igen, och där fick jag bekanta mig med två mycket trevliga herrar. Hade skönt klocksnack och berömde podden!

Sen till det näst bästa, jag fick en jättefin Rolex pin som present, Man tackar!
Sen till det bästa jag slog till på en......
Rolex YachtMaster 116622 med blå tavla!
Känns helrätt obligatorisk vristbild.
image.jpeg

Present 2 : Rolex handkerchief
image.jpeg

Box :)
image.jpeg

Den här kan vi alla :)
image.jpeg

Den var ju inte tom :) titta noga.
image.jpeg

Obligatorisk wrist på skönhet
image.jpeg



Tack till KS, Tack till över 1000 post på KS (eller varsågoda) haha
Tack till Nymans Ur, bättre service än jag fick är svårslaget.
Tack Robin ny säljare på Nyman!

Mycket nöjd :)
Lovar mer bilder!
Grymt! Gratulerar som fan!
 
Topp