• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och stort beröm

tissoter

Audemars
Fick ju flippa en del :) Men det känns helt klart värt, det här är något jag verkligen ville ha. Dyr hobby det här hehe
Men tanken är ju att ha 3 stycken olika klockor, givetvis inte bara Rolex även om det vore en dröm men känns som det är bra och sätta någon gräns hehe. Typ en beater, dressare, allround.
 
Senast ändrad:

mackan_108

Cartier
Snyggt!
Första gången jag såg den kombon så gillade jag den inte. För någon månad sedan ändra jag mig. den är så sjukt läcker i verkligheten.

Stort grattis till en underbar klocka :D
 

tissoter

Audemars
Tror du gjorde rätt val av både butik och klocka, stort grattis! :)
Ja, man skulle även få ett värdeintyg hemskickat vilket var en sjysst grej tyckte jag! Vet inte om det är standard när man köper nytt! Är ju första gången för mig. Men jag vet däremot att ett sånt kostar mycket och ta ut annars. Känns tryggt.
 
  • Like
Reactions: Nic

wg11

Cartier
Stort grattis till en grym klocka som du säkert kommer vara nöjd med under lång tid! Här kommer min YM som snart ska få blå tavla monterad :)

image.jpeg
 
Topp