Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina båda AT 8500 säger hej. PM'a din adress så bjuder jag på ett oanvänt och numera discontinued soft-weave chestnut NATO från Gnomon/Dievas.
Vänligen
Forumets undersköterska
![]()
Tack! Jag gillar att använda mitt EF 50/1.2 (vid f1.6). Oslagbar boké.Snygg wristshot! Någon vet vad skärpedjup är. Gör klockan ännu snyggare!
Ah, just ja. Då kanske det har varit automater i rymden också, efter den där första speedyn som var manuell?Fin text och om möjligt ännu finare bilder. Din automatiska klocka fungerar dock även utan gravitationen och kanske till och med ännu bättre när inget gör att rotorn stannar i lägsta position. Minsta rörelse ger ju en rotation som bara fortsätter och endast stoppas av friktionen. Testa att röra på klockan när den är horisontell och rotorn inte påverkas av jordens dragningskraft...
Fint! Inte lätt att hitta bra förhållanden för en bra bild med lume.Lite mer futuristisk variant![]()
TackVilka bilder!!! Man blir sugen. Finns det en chans att du fotograferar klockan i en mindre dressad miljö?