Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra, jag har stått med på deras väntelista sen i januari, men hoppade nog upp rätt många steg när jag sa att jag ville ha en 620 och 736Sinnessjuk paketöppning!! Alla tre är magiska! Var det möjligen så att köpet av de två andra möjliggjorde för köpet av Bronzon? Sjukt fin trio iaf, lär se mer i Paneraitråden framöver
Stämmer bra, jag stod redan med i deras wait list sen i januari, men hoppade upp rätt många steg när jag sa att jag ville ha en 620 och 736
Den är fantastisk, fått riktigt många positiva kommentarer. Den har faktiskt snott lite av Bronzons spotlight.Jösses!!
Den gröna 736 var nog den snyggaste pannan jag sett!
Galet kul och galet galet.. Flippa alla mina andra klockor för att kunna göra detta.Du köpte alltså tre nya pannor, galet kul!
DAMN! Break out the red panties. Baby, we did it! Red Panty Night!
Tackar! Bara att han börjar leta.Det här måste vara det sjukaste jag har varit med, min egna spegelbild inräknad. Vilket bankfack står emot @Palenkovich begär? Vilka pjäser! Tre stora GRATTIS!!!
Tack! Du rockar väl också en Bronzo eller?Grymt!
Grattis!
Ja självklart!Tack! Du rockar väl också en Bronzo eller?