• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning - TriPPPel paketöppning

Mycket trevlig paketöppning att följa och stort grattis till tre fantastiska pjäser! Det vattnas i munnen av att se på dem :):hungry:

Sinnessjuk paketöppning!! Alla tre är magiska! Var det möjligen så att köpet av de två andra möjliggjorde för köpet av Bronzon? Sjukt fin trio iaf, lär se mer i Paneraitråden framöver :)

boom_1308-2927.jpg

Där satt den vilka pjäser. Grattis.. 736:an va inte dum den.

Sinnessjuk paketöppning!! Alla tre är magiska! Var det möjligen så att köpet av de två andra möjliggjorde för köpet av Bronzon? Sjukt fin trio iaf, lär se mer i Paneraitråden framöver :)
Stämmer bra, jag har stått med på deras väntelista sen i januari, men hoppade nog upp rätt många steg när jag sa att jag ville ha en 620 och 736 :)

Senast ändrad:
Jävlar i min lilla låda!!!! Lite elakt att lägga andra klockor i samma öppningstråd som Bronson inte Charles alltså utan klockan.. Jag minns inte ens vad de andra var för några...:)
STOOORT grattis!!!!!

Tillbaka
Topp