• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Tudor

Guden

Cartier
Grym, grattis!
Vid 15-årsålder trodde jag att Armani var ett bättre klockmärke än Rolex och Tudor kände jag knappt till. Bra förstaklocka, farligt sugen på en, jag med. :)
 

Subby

Rolex
Grattis! Ganska modigt val av dig, min första klocka var en Longines LGC som jag fick på min 12-årsfest. Fattade inte riktigt vad jag skulle göra med klockan då men nu är den favoriten! Hoppas du får din drömklocka inom kort! :)
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Grattis! Bra val! Jag älskar verkligen min BBB, sjukt snygg är den.
image.jpeg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Grattis! Se nu till att du inte super bort den :D
Jag hatar när det händer. Efter en blöt kväll med tillhörande efterfest vaknade jag upp i Grebbestad. Det sista jag minns är jag köpslog min klocka mot en flaska vin. Och flaskan fick jag.

Det var ett faktum. Klockan var borta... Meeen återfanns ett år senare under min säng. Hatten var nog bra sne och jag fick troligtvis inte på klockan på armen igen.
 

Icaras

Rolex
Jag hatar när det händer. Efter en blöt kväll med tillhörande efterfest vaknade jag upp i Grebbestad. Det sista jag minns är jag köpslog min klocka mot en flaska vin. Och flaskan fick jag.

Det var ett faktum. Klockan var borta... Meeen återfanns ett år senare under min säng. Hatten var nog bra sne och jag fick troligtvis inte på klockan på armen igen.
Hahah fy för vilken ångest att vakna till :D
 
Topp