• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning utav en Certina

ANkk

Cartier
Pga av en tidigare certina vs longines diskussion Har jag varit skeptisk till den förut men den ändå jävligt snygg att titta på.

Stort Grattis, allt bra med äkta good guys
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Hi-hi! Du var inte direkt "wild & crazy", bara en billigare "likadan" när du redan har en fantastisk klocka? För en oinvigd ser klockorna nästan identiska ut, du bytte från röd till svart bezelring. Hade det inte vara kul med lite annan stil? (jag skall föresten inte säga nåt, sitter också på tre dykare som i hustruns ögon ser "likadana" ut :angel:). Jag gillar din Certina! Bang for the buck!
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Hi-hi! Du var inte direkt "wild & crazy", bara en billigare "likadan" när du redan har en fantastisk klocka? För en oinvigd ser klockorna nästan identiska ut, du bytte från röd till svart bezelring. Hade det inte vara kul med lite annan stil? (jag skall föresten inte säga nåt, sitter också på tre dykare som i hustruns ögon ser "likadana" ut :angel:). Jag gillar din Certina! Bang for the buck!

Hehe tanken är att Tudorn ska få lämna så då jämnar det ut sig! Tycker ändå klockorna skiljer sig mycket åt! Visst båda är dykare men de bär väldigt olika :)! Det brukar bli så när man hittat något man gillar!
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Pga av en tidigare certina vs longines diskussion Har jag varit skeptisk till den förut men den ändå jävligt snygg att titta på.

Stort Grattis, allt bra med äkta good guys

Jasså! Vilken Longines jämfördes den mot? Har tidigare haft en Longines hydroconquest och tycker absolut att dessa två spelar i samma liga! Du borde prova denna ;)
 

ANkk

Cartier
Jasså! Vilken Longines jämfördes den mot? Har tidigare haft en Longines hydroconquest och tycker absolut att dessa två spelar i samma liga! Du borde prova denna ;)

Faktiskt, Certina DS Action vs Longines HC.

Jag var ute efter en blå chrono och då hittade jag bara HC'n och Tag's blåa aquaracer chrono. Longines vann! Nästa klocka kan mycket väl bli en blå ds action på gummi eller nato
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Faktiskt, Certina DS Action vs Longines HC.

Jag var ute efter en blå chrono och då hittade jag bara HC'n och Tag's blåa aquaracer chrono. Longines vann! Nästa klocka kan mycket väl bli en blå ds action på gummi eller nato

Kul! Min HC var just en blå Chrono! Mycket snygg men tyvärr Quartz! Bara leta på då ;)
 
Topp