• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Paketöppning] Väntan på min första Rolex är över!

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis! Hulken är helt klart en favorit :) min hälsar

image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Härligt, sitter som en smäck! :)
Grattis. Vet att du har väntat ett tag på denna men jag förmodar att det var värt väntan? ;)

Tack! Jo, klart det är värt väntan nu i efterhand. Men hade jag vetat hur lång tid det skulle ta att få klockan är det nog möjligt att jag hade köpt den hos AD i Nice när jag var där i januari. Nu är den iaf här så det spelar mindre roll. :D
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Grattis! Den där tavlan är banne mig mycket, mycket bättre i verkligheten än på bild. Trodde inte det innan jag hade sett den. Grönt guld, bara det!
A
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Tack för alla gratulationer!

Har gått runt med ett leende på läpparna idag trots ihärdigt regn i Stockholm. :D

Nu återstår väl kanske det viktigaste (förutom att ösa upp bilder på KS)... att sätta in några kronor i KS insamling till Barncancerfonden. Jag skummade lite snabbt igenom paketöppningstrådens sista sidor samt letade efter paketöppningar på förstasidan och tyckte mig hitta följande medlemmar som nyligen köpt klockor: tissoter, _uragenten_, Vincent, Patrik Sinn och AdamST

Hoppas ni inte tar illa upp för min uppmaning! Länken till tråden med vår insamling finns nedan.

https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-10-per-klocka-insamling-barncancerfonden.3211/
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Tack för alla gratulationer!

Har gått runt med ett leende på läpparna idag trots ihärdigt regn i Stockholm. :D

Nu återstår väl kanske det viktigaste (förutom att ösa upp bilder på KS)... att sätta in några kronor i KS insamling till Barncancerfonden. Jag skummade lite snabbt igenom paketöppningstrådens sista sidor samt letade efter paketöppningar på förstasidan och tyckte mig hitta följande medlemmar som nyligen köpt klockor: tissoter, _uragenten_, Vincent, Patrik Sinn och AdamST

Hoppas ni inte tar illa upp för min uppmaning! Länken till tråden med vår insamling finns nedan.

https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-10-per-klocka-insamling-barncancerfonden.3211/
Jag tar inte illa upp och jag brukar ge till insamlingen då och då :) Ska se om jag kan putta in något sen
 
Topp