• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning..

Carlton

Basic
Då var det dags för mig att förhoppningsvis sprida lite glädje.

Det började med en Fedex kartong..
OXJpHQw.jpg

Därefter ett paket samt en reklamklocka..

Klockan påminner om en Rolex Sub(?) så många sitter nog redan nu och är nöjda att de tittade in den här tråden ;)

Men det var det här som jag var ute efter, en Breitling SuperOcean Heritage 42mm med svart urtavla och ring.
tNNngYs.jpg

Som avslutning: Min nya Breitling brevid brorsans Speedmaster.

Tyvärr lite suddiga och tråkiga bilder, men det får ni leva med.

Är verkligen otroligt nöjd och glad över min nya klocka! Kan varmt rekommendera att göra affärer med SUBgmt (www.subgmt.com). Henrik som ägaren heter var väldigt angelägen om att vi skulle ha god kontakt under hela affären. Det är ju ett gott tecken att han vill lägga ner tid och arbete på små som stora kunder. Förutom reklamklockan och ett handskrivet brev där han önskade mig lycka till så erbjöd han mig halva ersättningen som han fick tillbaka för att Fedex överskridit lovat leveransdatum med två dagar. Riktigt schyst snubbe!

Ni får tyvärr vänta på ett wristshot då länken var för stor och jag inte haft tid att fixa det idag.

Hoppas ni gillade läsningen.

Kul! Grattis! Har också bara hört positivt om säljaren.

För övrigt så är det ett ganska kul grepp att skicka med reklamklockan.

A

GRATTIS Carlton snygg Breitling du köpt! Har alltid gillat Breitlings detaljrika tavlor, gillar timvisaren. Sen ryser jag till lite extra då det är en fullset klocka också :hungry:

Det är nog enda moderna Bratten jag skulle kunna tänka mig. Clean och väldigt läcker på mesh. Stort grattis!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Personligen tycker jag det är en av de snyggaste Breitling gjort, jag går också i SOH tankar och skulle gärna vilja veta hur du upplever klockan efter att du haft den ett par dagar. Stort grattis!

Här är ett wristshot för er som vill se det =) Kul att så många delar min åsikt gällande att det här utan tvekan är den snyggaste modellen av Breitling =)

eqWR3TF.jpg

Tillbaka
Topp