• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!

Ricrob

Patek
Äntligen ngt nytt in! Men du, vilket gigantiskt paket..?!



Fram med sprätten.. Hört att köksknivar blir äckligt vassa av sånt här.



Hmm, inte världens porrigaste innerbox men men..



Lite slarvigt med cert och bok kan tyckas.. Var är certhållaren?!



Finally! En ny digitalare! :mrgreen:



Och så en assisted wristshot på det, jag vet att digitalare inte är så poppis (förutom lite G-Shocks) men denna hade så bra compilations så jag var tvungen att slå till! Och i brist på annat... Fan.. :cry:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    472.6 KB · Visningar: 514
  • image.jpg
    image.jpg
    278.9 KB · Visningar: 510
  • image.jpg
    image.jpg
    261 KB · Visningar: 516
  • image.jpg
    image.jpg
    414.4 KB · Visningar: 512
  • image.jpg
    image.jpg
    285.5 KB · Visningar: 513
  • image.jpg
    image.jpg
    280.5 KB · Visningar: 513

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha använder du dina Global-knivar till att skära upp tejp och wellpapp? ........ :?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Är det bra WR på den? Tycker det nästan ser ut som om siffrorna har fått fake-patina, är den köpt från en herre i HK?

Såg ut att vara fullset, det är bra om du ska flippa den snart - kan ju vara så att det kommer ut en aningen hetare modell på Basel...
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
JakobZ skrev:
Haha använder du dina Global-knivar till att skära upp tejp och wellpapp? ........ :?

Känner igen det där. :D Värre är det de tillfällena när man inte hittar en skruvmejsel i lämplig storlek vid byte av batterier i ungarnas leksaker och en mindre Global-kniv får agera skruvmejsel.
 

calzone

Vacheron
Den va shysst !, Jag måste beställa en micro snart gärna i rostfritt borstad metall. Har en gammal GUL micro som var vit en gång i tiden :lol:
 
Topp