Ninen79
Guld
Den var min första rolex som jag köpte ny från butik...lite som när man blev av med oskuldenNej tror Konkas sålde denvill du köpa tillbaka hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var min första rolex som jag köpte ny från butik...lite som när man blev av med oskuldenNej tror Konkas sålde denvill du köpa tillbaka hahaha
Den var min första rolex som jag köpte ny från butik...lite som när man blev av med oskulden![]()
DefinitivtFast bättre..
Det hoppas jag ocksåVarför blir jag inte förvånad.
Men ändå lite chockad 4:e på så kort tid måste vara KS rekord.
Kan bara hoppas att denna stannar längre än föregångarna.
P.S
Fortfarande lite putt över att man inte fick första ching på LVn.
D.S
Mvh
Har du fortfarande planer på en sub c?Grattis!
Det finns ju alltid planer på en Rolex.. Hehe... Men nu har ju den där förbannade GMT-C:n med svart blå vridning rört om i huvudet på en...Har du fortfarande planer på en sub c?
Jag får väl be alla ks medlemmar om ursäkt dåVafan, hade vi inte kommit överens om att du bara ska plocka ut nya klockor hos AD för att kunna förse oss med nya klockor där du tar den första värdeminskningen?
GRATTIS!
Nä för helsike! Tantens cykel hade korg så jag kunde transportera hem paketetGrattis till en schysst klocka! Men du, erkänn nu att det faktiskt är din cyckel!!
Okej jag tror digNä för helsike! Tantens cykel hade korg så jag kunde transportera hem paketetJag cyklar med en kolfiber Nishiki racer i annat fall
![]()
Grannen måste bli irriterad på dig när du fotar hans cyckel