Ej ädelt, ingen dagÄdel metall? Datum och veckodag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ej ädelt, ingen dagÄdel metall? Datum och veckodag?
Jo men inte fan e ringen för smal på en vanlig GMT haha. Finns ju klockor med betydligt smalare ring min GS tex e den dålig bara för det ?Tror inlägget på 1675 och 16750 är lite bredare... kan va en synvilla och kan ha fel dock, ping någon expert...
inge blått16030 blå tavla?
saknar ju datum dessutom är den större än en AKEn AirKing.
Sorry, inga bilder hon är inlåst hos Rob.Nej nej, inte ännu en teasertråd!!! - fram med bilder istället!![]()
Jag har inte sagt att en klocka med smal ring är dålig. Dock tilltalar det bredare inlägget på en 1675(0) mig mer än det, i mina ögon, smalare på de nyare.Jo men inte fan e ringen för smal på en vanlig GMT haha. Finns ju klockor med betydligt smalare ring min GS tex e den dålig bara för det ?![]()
16800, som jag har, är optimala subbenMåste väl vara en 1680 som det har blivit dags för?!
Om du avser Jaeger, så är det njetSista gången gissar jag på Jl.
no blingVerkar ju luta åt en Rolle.
Dj med stenar på tavlan?
tycker bättre om ettan, så nej
Och jag som va säker på att vinna
Va lite mer tydlig med reglerna nästa gång!
J
många fel, tyvärrHaha Jens.. är det DU?
Min gissning blir Vitgulds 1803 med någon slags dia-tavla.. mums..
mindreMcQueeen!
Nej, den är ljusare och har datumbubblaÄr det möjligtvis en 14270?![]()
Ingen vridbar ringRootbeer?
Ingen OmegaOk, chansar igen och tar fasta på glittrande. Ett rejält långskott;
Omega marine chronometer med stardust-tavla.
ingen vridbar ring, mindreYM platinatavla