Dela gärna med dig av dessa då jag med flera är osäkra. Alltid trevligt om man bidrar med klockkunskap till ett klockforum.Du undersöker infästningar samt kollar tavla mot arkiv. Typ så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dela gärna med dig av dessa då jag med flera är osäkra. Alltid trevligt om man bidrar med klockkunskap till ett klockforum.Du undersöker infästningar samt kollar tavla mot arkiv. Typ så.
100.000 kostar den här.....Helt underbar! " Håll käft, här kommer jag!"
Krävs kulor i bägge pungarna för den där
Gör den? Jag funderar ju på att köpa en 116613 för typ 75', då kan man ju lika gärna go bananas och lägga på 25' och bli coolast på kontoret.100.000 kostar den här.....
Begagnad kanske, ny knappast !100.000 kostar den här.....
Eftermarknadsisade DDs är det inte mycket premium på. Skulle säga att 100' är dyrt för den.100.000 kostar den här.....
Har inte varit med den hos någon , för att kolla upp den. Hade jag varit intresserad så klart man tittar på äktheten. Tänkte bara visa vad man kan köpa / får för 100 KEftermarknadsisade DDs är det inte mycket premium på. Skulle säga att 100' är dyrt för den.