Man tycker ju det men det verkar vara många som varken fått sina paket eller sett sina skickade paket öppnas...
Har inte sett mitt öppnas ännu.. verkar gått suspekt lång tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man tycker ju det men det verkar vara många som varken fått sina paket eller sett sina skickade paket öppnas...
Samma här och jag skickade mitt för två veckor sedanHar inte sett mitt öppnas ännu.. verkar gått suspekt lång tid.
Men bara för att en öppning inte har postats här betyder ju inte att favorit-hackkycklingen Postnord har sjabblat...Liter mer än två veckor sedan mitt hamnade på lådan.
Verkar som Postnord har överträffat sig själva.
Lättare såMen bara för att en öppning inte har postats här betyder ju inte att favorit-hackkycklingen Postnord har sjabblat...
Men bara för att en öppning inte har postats här betyder ju inte att favorit-hackkycklingen Postnord har sjabblat...
He, he. Jag försöker bara balansera tråden.jobbar du på Postnord ?![]()
Nästan alla som inte var med...Hur många var det egentligen som aldrig fick något paket???
Å faan......Nästan alla som inte var med...![]()
Ja, vi var några stycken som blev utan.Hur många var det egentligen som aldrig fick något paket???
Samma här!!! Skickade mitt den 21dec...Jag har fått mitt men tyvärr inte sett att mitt kommit fram, men det kanske fortfarande finns hopp om det?
Hur många var det egentligen som aldrig fick något paket???
Äntligen låg klappen och väntade när man kom hem från jobbet!
![]()
Inte bara en klocka, utan TVÅ!Och som grädde på moset en urverksnyckelring!
![]()
WS på det:
![]()
Måste ju testa natoband på allt!
![]()
Tack så hemskt mycket, Hemliga Tomten!
God fortsättning på 2017!![]()