Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skin diving är fridykning, mask fenor och ev snorkel.Vad innebär "skindiver"?
Man får alltid va försiktig när man bildgooglar ord som används flitigt i andra än klocksammanhang!Fore skin diver?
Haha ber om ursäkt, jag är en enkel människa, är oftast alldeles för exalterad av en bild att jag totalt glömmer bort att läsa.
Hur tycker du HK strapen funkar? personligen skulle jag nog testat ett slitet lädernato gärna slitet av vind & hav
Tack!
Jag har själv väldigt svårt för gummiband generellt.Skinn is the shit om du frågar mig, väldigt snyggt nato dock, ska försöka få tag i ett liknande till min Lisona
Skönt toolig, blev ju bra. Skön patina.
Fin. Visarna är riktigt sköna!
Tack! Ja, visarna är bland det värsta jag sett. Pilen på timvisaren
Tack för tipset! Din har tuffare visare.Om någon får ett olidligt sug efter en Bifora Skin Diver. Inte billigt men det kostar att ligga på topp
http://www.ebay.de/itm/Armbanduhr-Bifora-Skin-Diver-Watch-/321634628913