• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket med skindiver från Sydafrika!

Gummo

Joker
2-Faktor
Och det är framför allt ett jävligt coolt namn på en dykarklocka!
image.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tack! lex och Onelund, jag gör ofta som ni, skiter i att läsa alla konstiga krumelurer och tittar på bilderna. Och för er och andra som inte orkar läsa tråden och har en osund storleksfixering;) Klockan mäter mäktiga 35,5 mm utan krona.
 

Onelund

Rolex
Tack! lex och Onelund, jag gör ofta som ni, skiter i att läsa alla konstiga krumelurer och tittar på bilderna. Och för er och andra som inte orkar läsa tråden och har en osund storleksfixering;) Klockan mäter mäktiga 35,5 mm utan krona.


Haha ber om ursäkt, jag är en enkel människa, är oftast alldeles för exalterad av en bild att jag totalt glömmer bort att läsa.

Hur tycker du HK strapen funkar? personligen skulle jag nog testat ett slitet lädernato :) gärna slitet av vind & hav
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Haha ber om ursäkt, jag är en enkel människa, är oftast alldeles för exalterad av en bild att jag totalt glömmer bort att läsa.

Hur tycker du HK strapen funkar? personligen skulle jag nog testat ett slitet lädernato :) gärna slitet av vind & hav

No worries! Jag i ett nötskal, fråga först å leta sen...
Gillar Tropic mer på bild än IRL. Blir som en kassler på armen efter en dag och hålen på banden till bandstiften sitter för nära kanten så änden alltid sticker upp. Sålt iväg mina å har bara ett 19mm kvar just in case. Just är Skindivern på tvåfärgat Nato å ibland slitet läder.
bild.JPG
 

Onelund

Rolex
Tack!

Jag har själv väldigt svårt för gummiband generellt.Skinn is the shit om du frågar mig, väldigt snyggt nato dock, ska försöka få tag i ett liknande till min Lisona
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tack!

Jag har själv väldigt svårt för gummiband generellt.Skinn is the shit om du frågar mig, väldigt snyggt nato dock, ska försöka få tag i ett liknande till min Lisona


Kolla cousins! Köpte ett 18 och ett 20 svart/beige därifrån och de tar tyg 20kr för sina Natos. Passa på att köpa oliv, sand och svart i lite olika bredd när du är på g.
 
Topp