Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvåa igen. Jag får börja kolla innan jag svarar.Paketa är kyrilliska för Raketa, ett ryskt märke som startade 1961. Det du har är en 24 h klocka med urverk 2623. Med den nedre kronan kan du vrida den inre vridringen och ställa in en annan tidzon. Svårt att säga hur gammal men iallafall före -91.
Ditt svar var bättre.Tvåa igen. Jag får börja kolla innan jag svarar.
Riktigt cool! Ge oss backstory. Vem har du ärvt från? Varför ägde hen en Raketa? När är den köpt? En modell jag inte sett så ofta
Ser fin ut! Den ser helt och hållet ärlig ut! Rätt visare och kronor! Nu är den ju nästan aldrig använd så det är ju inte så konstigt. Ofta håller tiden förvånansvärt bra på Raket. Bevara den väl!Ett väldigt fint fynd. Min hälsar!
Du får väl ta och fungerifiera den då! Asläckra, dom där!Nice! Jag har själv en Raketa 24-timmars. Inköpt under en resa i Sovjetunionen 1990. Hittade den i en låda för några år sedan. Tyvärr icke-fungerande.