• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palace, Adidas, Needles, The North Face, Kind of Guise PRISBUMP

Pris
123
Returpolicy
ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Har rensat ut lite i i garderoben inför vintern och hittat lite grejer som kanske kan glädja någon annan istället för att ligga och ta plats i min garderob.

Adidas x Palace track jacket fire yellow storlek XL. Sålde slut direkt när den släpptes förra våren. Använd 2 gånger.Jag köpte den hos StockX för 3000kr. Mitt pris: 1500kr NU: 900kr

Needles track jacket i marinblått med lila detaljer. Fantastisk kvalitet med handbroderad detaljer. Japansk XL så passar mer som europeisk L. Använd handfull gånger.Nypris ca 4000kr, mitt pris: 1500kr NU: 900kr

The North face Denali 2 jacka i färgen kelp (?!) typ beige/brun. Storlek Xl. Använd 2 gånger. Nypris 1700. Mitt pris 800kr. NU: 700kr SÅLD

Kind of Guise halsduk, handgjord. Trodde jag kunde pull it off men den gör sig nog bättre på en dam. Använd 1 gång. Nypris runt 2500-3000kr. Mitt pris 1000kr NU 750kr

2st Adidas track jackets. Blå med hög krage. Svart med låg krage. Båda är använda men i mycket fint skick. Båda är storlek L. Pris 400kr styck NU: 250kr. styck

Mvh
Johan
IMG_1066.jpg

IMG_1067.jpg

IMG_1069.jpg

IMG_1070.jpg

IMG_1071.jpg
 
Senast ändrad:
Topp