• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pam 00581 I senaste numret av coniseur.

Picke79

Cartier
2-Faktor
evemydeb.jpg

Är ingen expert men den som skrivit texten har misslyckats ganska mycket?
Batteri, och swiss tänkte jag mest på..
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Någon i sthlm får dra ihop en lynchmobb. (antar att tidningen har sitt kontor där, sopor brukar samlas i sthlm ;-))
 

paradis

Audemars
Håller med Aurum ,hur fint är det inte med ett vackert Bordsur.................:) Mycket fin Panerai...............



OFFICINE PANERAI Table Clock PAM00581
The two faces of the brand new Table clock express the two authentic identities of Officine Panerai: the dial in the front, linked to its long history of Italian excellence, which is expressed in a design of unmistakable purity, and the P.5000 manufacture movement in the back, strictly connected to Panerai Swiss watchmaking expertise.
The Table Clock is the first such timepiece with a mechanical movement made by Panerai: the manufacture P.5000 calibre.
Price £3,800.00
 

StrawberryFields

Sir Notalot

CLT

Rolex
Tycker tidningen överlag är ett stort skämt... Men skrattade till när jag om 8 dagars batteri i en panna.. Hehe
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Håller med, men när jag fick mitt första nummer kände jag mig jävligt stolt och glad. Sen shoppade jag klockor för alla pengar :-D
 
Topp