• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Panerai Grand Seiko Säljes/Bytes Panerai 112, Grand Seiko SBGA229

FranzJaeger

Basic
Pledge Member
2-Faktor
Pris
40-45
Returpolicy
Enligt ök vid affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Två ytterligare välkända objekt som också kommit i byte nyligen som jag bedömer kommer glädja någon lycklig köpare ännu mer än undertecknad:

1. Panerai 112 / PAM00112 Bettarini, 44mm - 45 tkr
2. Grand Seiko SBGA229, 44mm - 40 tkr

Kontanta affärer/delbyten prioriteras denna gång. Skickas helst med värdefrakt som ingår i priset, F2F möjligt till och från. Bytesvärde enligt de obumpade priserna ovan.

Se gärna min referenstråd: FranzJaeger.

Tack på förhand!

1. Panerai 112 / PAM00112 Bettarini, 44mm - 45 tkr

Välkänd bas-Panna med Bettarini-boett, denna med målade index (ej sandwich) och därmed graverat verk. Tycker skicket är gott med sedvanliga bruksspår helpolerad boett. Gummibandet är välanvänt, mycket liv kvar i läderbandet. Kommer med allt utom den bruna ytterkartongen (jag vet, osäljbar därmed), uttagen 2004.

IMG_8549.jpeg
IMG_8550.jpeg
IMG_8551.jpeg
IMG_8552.jpeg

IMG_8553.jpeg

IMG_8554.jpeg
IMG_8555.jpeg
IMG_8556.jpeg

IMG_8557.jpeg

IMG_8548.jpeg

2. Grand Seiko SBGA229, 44mm - 40 tkr

Extremt prisvärd Spring Drive-dykare med stark haj-brottnings-aura. Glidelock-liknande funktion som gör att denna sitter perfekt i alla lägen. Bruksskick med tillbörliga spår efter avancerad desk diving enligt bilder. Full set, uttagen 2021.

Lyssna inte på mig dock, lyssna på Tim:

IMG_8536.jpeg
IMG_8537.jpeg

IMG_8539.jpeg

IMG_8541.jpeg

IMG_8542.jpeg
IMG_8543.jpeg
IMG_8544.jpeg
IMG_8545.jpeg
IMG_8546.jpeg
IMG_8547.jpeg

Senast ändrad: