• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FranzJaeger

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Jag sålde en klocka till @FranzJaeger för ett år sedan. Jag hade lite svårt att hinna få iväg klockan med värdefrakt så jag tog bilen och överlämnade klockan personligen på hans kontor. Vi hade ett trevligt samtal om klockor och jag kan bara säga good guy!
 

Falken

Panerai
Sålde en Santos till ovanstående. Var otroligt smidig och snabb i kommunikationen - visste direkt vad han ville och gav bra konkret erbjudande. Rekommenderas!
 

olarsson

Cartier
2-Faktor
Köpte en Longines av @FranzJaeger. Mycket trevliga diskussioner på PM och stort tålamod med mig eftersom jag envisades med att sälja en annan klocka innan vi kunde komma till skott. Därtill en kul pratstund F2F som bonus!
Mera GoodGuy än såhär hittar ni inte gott folk. 👍🏻
 
Senast ändrad:

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @FranzJaeger . Otroligt trevlig affär på alla sätt! Pga några oförutsedda omständigheter som ingen hade kunnat förutse så kom vi ömsesidigt överens om att en retur var det bästa alternativet ☺️

Stor cred ska ges till säljaren som var otroligt tillmötesgående genom hela affären och verkligen ville se till att båda parter skulle känna sig nöjda och således kom med flertalet förslag på att lösa det oförutsedda ”problemet” på bästa möjliga sätt!

Jag skulle inte tveka en sekund över att göra affärer igen och mer goodguy än detta går omöjligtvis att vara! 😃
 

Geparden

Audemars
Sålt 30k-klass klocka f2f med inbyte som dellikvid. Gick föredömligt på alla sätt. Mycket trevlig och konversation med snabb återkoppling mynnade ut i en sån affär man önskar att alla affärer skulle gå till. Ser gärna att min väg korsar denna good guy fler gånger i framtiden.
 

erow

Patek
2-Faktor
Gjorde ett byte med @FranzJaeger med klocka plus pengar till mig. Väldigt trevlig affär, med bra kommunikation och snabb betalningen samt förträfflig leverans. 100% GG, rekommenderas starkt 👌
 
Topp