• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai 244 GMT

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Fortsätter att röra om i samlingen. Till salu finns därför en fin Panerai Luminor GMT uttagen på Nymans Ur 2014 med garanti i två månader till. Klockan kommer med alla tillbehör som är standard samt lite extra godis.

Skicket bedömer jag som 9/10 med lite hairlines på glasringen samt en ding klockan fem på boetten(svår att fånga på kamera och syns bara underifrån med blotta ögat). Bedömer att klockan inte har använts mer än 90 dagar sedan köp. Lädret som medföljer har knappt slitage men är det jag burit klockan mest på. Med följer också ett Panerai gummiband som har använts några gånger utan spår. Spännet är av butterfly-typ och i nyskick med lite plast kvar och utan tydliga märken av användning. Tidhållningen på klockan är god med plus 2-3 sekunder per dag.

Med klockan kommer allt som ska ingå i ett "full set" för denna modell samt en plus-meny. För en sugen köpare kan jag därför skicka med Panerai-påsen från Nymans Ur, en bok med historia om Panerai samt en Panerai-piké.

Jag har även ett värderingsintyg utfärdat av Nymans Ur.

Fakta om klockan:
Modell: PAM 244
Diameter: Ø 40 mm
Tjocklek: 16.1 mm
Urtavla: Svart med applicerade index
Urverk: Panerai OP VIII (basverk Valjoux 7750-P1), automatiskt med 42 timmar gångreserv och COSC-certifierat
Vattenskydd: 300m

Finns i Stockholm för F2F men har viss flexibilitet att mötas på andra orter eller skicka per post.

Betalning med banköverföring eller Swish.

Säljes för: 48 000:-

Retur:
Inom 24 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Ingen retur vid face 2 face affär

Skicka gärna ett meddelande om du har några frågor kring detta ur
DSC_1681.JPG
DSC_1690.JPG
DSC_1715.JPG
DSC_1850.JPG
DSC_1851.JPG
DSC_1852.JPG
DSC_1853.JPG
DSC_1678.JPG
DSC_1679.JPG
 
Topp