• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai 510 Sandwich

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Hej,

Dags att byta upp mig en level så till salu finns denna Panerai 510 med sandwich-dial.
Den är från början utplockad i september 2014 hos Bucherer, Berlin. Jag köpte klockan från kända Maxwatches på Chrono24 i april.

Klockan kommer full set, inklusive den yttre kartongen i wellpapp. Detta inkluderar också två originalband, ett distressed calf och ett gummi. Skicket på klockan är gott, men självklart finns en del hairlines på boett och spänne då de är polerade. En mini-ding finns också på övre högra bandhornet(se bild nr 2). Se bilder för vidare bedömning av skick. Gångreserven är god på detta 8-dagarsverk, uppmätt till dryga tio dagar.

Finns i Stockholm för F2F. Annars kan leverans ske per post efter betalning.
Betalning med banköverföring eller Swish.

Säljes för: 48 000:-
Inga byten är aktuella.

Retur:
Inom 24 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Ingen retur vid F2F affär

Vid frågor finns jag på PM
IMG_1353.JPG

IMG_1347_LI.jpg

IMG_1345.JPG

IMG_1344.JPG

IMG_1335.JPG
IMG_1338.JPG
IMG_0706.JPG
IMG_0754.JPG
 
Topp