Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Due 38mm
.![]()
€6200 tror jag att hon sa!Pris på denna?
![]()
Du lr någon råkar inte ha refen på denna?€6200 tror jag att hon sa!![]()
Tack snälla för bilderna! Ser riktig bra ut på dig!!![]()
![]()
![]()
42mm Due, satt som en smäck med sin något reducerade storlek. Antracitgrå tavla också. Riktig höjdare!
Bjuder på de tre jag fotade på plats! Behövde springa vidare rätt omgående så hann tyvärr inte kika mer.
Ohh bubbi!Due 38mm
.![]()
Det Är onekligen tänkt som damklockor. Bandet som satt på var supermini; fick nätt och jämnt på i yttersta hålet...Ohh bubbi!
Kul att dom gör damklockor också!
(Köpte du en till dig själv så ber jag (inte) om ursäkt)
Ohh bubbi!
Kul att dom gör damklockor också!
(Köpte du en till dig själv så ber jag (inte) om ursäkt)
Det Är onekligen tänkt som damklockor. Bandet som satt på var supermini; fick nätt och jämnt på i yttersta hålet...
Appappapp... Lugn i stormen nu... Verkar ju vara helt perfekt storlek...
Måste se till att prova själv snarast.
Hade satt timern på 15 minuter; inom den tiden väntade jag ett svar från digAppappapp... Lugn i stormen nu... Verkar ju vara helt perfekt storlek...
Måste se till att prova själv snarast.
Du lr någon råkar inte ha refen på denna?
38
Men satan vad liten den såg ut...
Hjälper inte. Due 38mm är väldigt väldigt liten. Dammodell indeed.Nu är ju Palles handleder lite över genomsnitt.
Bilder på nya (bas) Radiomirerna, dom där due modellerna föll mig inte riktigt i smaken, alla mått är nedskalade från större modeller och framförallt kronskyddet blir lite ”pyttigt” Hade det varit Radiomirmodeller de gjort mindre så tror jag inte att jag reagerat lika negativt. Den gråa tavlan på en av due-modellerna var dock cool.
![]()
![]()
Nope, tyvärr men kolla i Paneraitråden, där brukar de ha stenkoll eller @ErnestoFick du med dig nåt svenskt listpris på dessa?
Fick du med dig nåt svenskt listpris på dessa?
Thank you sir39 resptektive 42![]()
Ingen 38a!!?!Hann inte gå igår då jag var på tjänsteresa men gick in idag och frågade @Nymans Ur 1851 personalen och vips kom klockorna fram!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske skulle ha sig en panerai igen iaf...
38 ser ju lite pluttig ut.. men 42 ...mm kanske en Panna nästa gång