• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai - för stor för mig?

Whedda

Rolex
Tycker du skall gå på din egen magkänsla och vad DU gillar men hade den suttit så på min handled hade jag tyckt det var alldeles för stort när bandhornen sticker utanför handleden.

Också en av anledningarna till att jag inte äger någon panna trots att de är riktigt coola klockor.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

David

Bödeln
Men David är också extremt vältränad.

Meh.

Förlorade för övrigt efter att du och fem andra redan åkt på pisk.

130830-KS34.jpg
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Ser absolut inte att vara för stor för din vrist! Tror tom att jag har samma vriststorlek som du baserat på bilden!

Om du är helt såld på klockan så kör!
(Fyi finns annars beggade 104 blocket vet jag)
 

plexan

Cartier
Jag tycker den ser enorm ut utifrån din bild, men gillar du den är ju min åsikt inget du ska bry dig om som sagt! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bexa

Omega
Av ren nyfikenhet vad har du för mått på handleden? Sen ska man ju inte bara haka upp sig på handles mått såklart!
Svårt att säga från den bilden, kör lite olika vinklar nästa gång du provar :) Panerai har nog förmågan att alltid känns förstor på de flesta som nosar på dem i början.
Kör på de du känner dig nöjd med, provade glasögon nu i veckan och i slutändan är det du som ska ha dem. Vad du nu provar, inte mina glasögon ;)
 
Topp