• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai GTG ikväll!! PANERAIRAJ i Stockholm!!

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Alla ville fota "dessertbordet" :)

0yofapb.jpg

XJBEWIe.jpg
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Kul att ni fick ihop en gtg!! Ser ut som det var mer än lyckat! Nästa gång så kanske man har skaffat sig en panna så man kan vara med!! Tack för bilderna
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Hur lyckas man bli inbjuden nästa gång?
Är det bara att man får bättra sig själv lite och hänga i Panerai tråden mer?

Sen vill jag gärna veta mer om den där personliga tavlan som bara var sjukt cool!
Var det din Molle ?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till alla er som saknar en inbjudan så kan jag bara be om ursäkt!!
Jag tog upp en intresseanmälan i tråden för att sedan köra vidare via PM. Vi hade där en liten omröstning ifall denna inbjudan skulle bli öppen för alla eller Panerai only. Ni ser ju själva i tråden vilket förslag som vann..
Jag skickade även en inbjudan till alla jag såg posta Paneraibilder. Fick även tips av anmälda deltagare om Paneraifolk jag inte hittat. Givetvis har jag säkert missat många. Ledsen för det:-(
 

Jens

Greedo
Mr.. Jag frågade i Paneraitråden vilka som var intresserade. Du svarade aldrig. Det gjorde du inte heller förra veckan på min ANDRA lunch förfrågan...
Vet, ville bara jävlas lite som vanligt! Betr förra veckan så fanns det en jobbig anledning till att jag hade förhinder, skulle dock ha svarat dig såklart.



J
 
Topp