• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor 112

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Pris
38000
Returpolicy
Full retur om klockan inte motsvarar beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har något större på ingång och måste lite ovilligt släppa ifrån mig min Panerai Luminor 112, som är i fantastiskt bra skick! Jag handlade klockan som NOS (New-Old Stock) och dras upp precis som om den vore fabriksny, likaså med skicket!
112an är en J-serie och kommer med stora svarta boxen, träboxen, oanvänt oem gummi, oem svart kalvskinnsstrap (ej det som finns i bilderna), garantikort, skruvmejsel.

Det är utan tvekan en fantastisk Panerai med sitt gamla bettarini-case, Sandwich tavla och dubbelkupade safirglas - en ren fröjd att betrakta. Om du någonsin velat pröva att ha en Panerai så är detta en av de bättre instegsmodellerna! Bild på box och tillbehör kommer jag inkludera i dagarna då jag inte har boxen hemma, men det är standard OEM tillbehör enligt beskrivning ovan.

Modell: Panerai Luminor 112
Produktionsår: J-serie (2007-2008)
Urverk: Calibre OP X
Urtavla: Svart
PR: 56 timmar
WR: 300m
Bezel: Polerat stål
Case: Polerat stål
Diameter: 44mm

bEXR7UDASdas4nNpmGrjvg.jpg


nwxSQb0cQtq4iE6n0ak62g.jpg

l8jSWZO7Sf2Rk0f2ZhBGwg.jpg
ryxAls0aSBSr9yYiih1odQ.jpg

ASmM+pRDQA+VSyWzFfdhtQ.jpg

azzdykZ5TMqGRzDa1ncbyA.jpg

Tack KS för annonsplats!
Referenser: Yoshiikee
 
Senast ändrad:
Topp