• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor 372

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Pris
58000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Mina referenser:

SÅLD Panerai Luminor 372 plexi

Uttagen 2014 nånstans i Japan, P-serie med plexi.
En liten ding på kronskyddet annars är det mest smårepor av typen hairlines. Lite märken vid skruvhålen vid bandhornen osv.
Träbox, svart box men ingen yttre box.
Boettskydd, skruvmejsel, extra plexi, garantibok och manual ingår
Tror väl att ytterkartongen och nån putsduk är det som saknas för absolut fullset.


Ett antal band ingår - på klockan sitter ett band från @oddface, sen har vi ett originalgummi med paneraispänne, ett lite slitet OEM Asso med Paneraispänne, ytterligare ett paneraiband som jag inte vet namnet på, nåt nonameband samt ett band från distefano som är lite för stort för mig (ca 135/80)

Pris: 58K inkl värdefrakt







4E8C1428-219E-4788-ABEE-64AC27191544.jpeg
7CF1AC81-3ACE-415F-88E1-A2D07BEBF5B0.jpeg
D6DAFB6F-FE16-44A1-AF8F-51CB7B34D892.jpeg
C0F2979D-E70F-419D-9A15-04CB81D79D23.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp