• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai Luminor Daylight PAM356 - prisbump, första och sista!

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Pris
42000sek
Returpolicy
Om nåt är fel självklart.
Bilder Skickat
  1. Ja
Djup ånger gör att jag drar tillbaks den här.

Funderar på att sälja min Daylight, det är den enda jag sett i Sverige så det finns inte direkt många där ute. Denna är daterad till ca 2012. Tyvärr medföljer inte originalbox eller certifikat - men väl en annan Paneraibox i päronträ med tillhörande ytterbox. Medföljer verktyg och skruvmejsel (mejsel ej med på bild). Sitter på ett snyggt grönt strap med OEM buckle, skickar även med tre andra (varav ett är OEM med OEM buckle). Klockan är i mycket bra skick, nån liten repa - men jag har använt den i rotation med några andra klockor. Ingen känd servicehistorik. Som extra bonus skickar jag med en trevlig Panerai nyckelring.

Skulle kunna tänka mig byten och delbetalningar, try me. Gärna IWC Ingenieur, Rolex ExpyII, Panerai eller liknande. Kanske nån Omega? Fast helst pengar i handen. Klockan finns i Stockholm. Jag har gott om referenser och ser gärna att eventuell köpare har det också.
DSC_6476.JPG
DSC_6477.JPG
DSC_6478.JPG
DSC_6480.JPG
DSC_6481.JPG
DSC_6483.JPG
DSC_6484.JPG
 
Senast ändrad:
Topp