- Pris
- 55 000 sek
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Då var det dags att sälja min PAM00372. O-serie tillverkad 2012, servad av Panerai i Maj 2023 (polerades inte). Det som ingår syns på bild 1, och är följande:
57 000 sek, 55 000 sek
Finns såklart en del hairlines/swirls/minimala märken på de blanka ytorna vilket är oundvikligt, men inga rejäla dings. Bilderna är tagna under starkt ljus i syfte att illustrera skicket så bra det går, och ska ses som en del av beskrivningen. Plexiglaset är i mycket bra skick utan hack, och små hairlines går att polera med polywatch.
Tveka inte på att skicka iväg ett PM om du vill ha fler bilder eller har några frågor.
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen, dock inte om man kommit överens om affär.
Klockan finns i Falkenberg, men kan även skicka klockan med postnords värdefrakt. Jag bjuder självklart på fraktkostnaden. Swish is king!
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/apelsin-med-urverk.142304/
Tack till klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera.
- Papper från tidigare service (senast Maj 2023)
- Träboxen
- Manual/certbok
- Stickers
- OEM-skruvmejsel
- OEM-spänne.
- Sex band, bland annat OEM-Panerai och Mays-Berlin.
- Tuber till varje band.
Finns såklart en del hairlines/swirls/minimala märken på de blanka ytorna vilket är oundvikligt, men inga rejäla dings. Bilderna är tagna under starkt ljus i syfte att illustrera skicket så bra det går, och ska ses som en del av beskrivningen. Plexiglaset är i mycket bra skick utan hack, och små hairlines går att polera med polywatch.
- En riktigt ikonisk Panerai med mycket DNA och enligt många den bästa referensen som Panerai tillverkat, och ska man ha en så är det den här!
- Sandwich dial
- Guldvisare
- Base
- Upphöjt plexi
- Manuelt inhouseverk (P.3000)
- 72 timmars gångreserv
- Display caseback
- Klassiska 47 mm 1950 boetten
- Unika kronskyddet med Reg. T.M.
- 100m WR
- Kul att ändra klockans karaktär helt med snabba bandbyten
- Oslagbar lume
Tveka inte på att skicka iväg ett PM om du vill ha fler bilder eller har några frågor.
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen, dock inte om man kommit överens om affär.
Klockan finns i Falkenberg, men kan även skicka klockan med postnords värdefrakt. Jag bjuder självklart på fraktkostnaden. Swish is king!
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/apelsin-med-urverk.142304/
Tack till klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera.
Senast ändrad: