• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 01000, 32.5k

GRONK

Cartier
Pris
32500kr
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Trodde denna skulle få stanna längre, men tyvärr föll den inte mig i smaken.

Klockan är uttagen 2017-10-05. Köptes av mig här på KS i Mars detta året. Klockan går fint utan anmärkningar. Har inga dings eller synliga skador som jag tänker på eller har märkt, spår av användning finns såklart. Klockan har varit inne på ett garantiärende i början av året, enligt förra ägaren "Den var inne för problem med kronan som inte vill fästa ordentligt. Fixades snabbt, samt att de bytte ut visarna och gav klockan en komplett service." (detaljerat kvitto från Panerai finns). Så klockan är nyservad, trycktestad.
Klocka kommer fullset med trippel box. Kommer även med ett flertal aftermarket band, men även ett svart OEM läder.

Pris: 34 000kr 32 900kr 32 500kr inklusive värdefrakt.
Retur: enligt överenskommelse mellan oss. Ej vid f2f.
F2f i Malmö med medlemmar som har goda referenser.
Referenstråd
IMG_9520.JPG

IMG_20190620_103104.jpg
*detta band ingår ej*
15538792113294747105039521076671.jpg
 
Senast ändrad:
Topp