- Pris
- 47000kr
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Panerai PAM 292 ”Radiomir Black Seal” uttagen ny 2010 på Nymans Ur Stockholm.
Klockan är i väldigt trevligt skick och är perfekt med sin storlek på 45mm.
Originalbandet är slitet, dock medföljer ett fint canvas tillverkat av Oddface.
Klockan är såld senast av Stories of Time i December/Januari 2025 och kontrollerad av urmakare innan den såldes till en respektabel medlem här på forumet vilken sedermera lämnade den som en del i ett byte till mig. Eftersom klockan så nyligen sålts av Stories of Time kan den som är intresserad av att veta mera om den säkerligen kolla med de trevliga grabbarna där för mera info, det finns även en annons på den här klockan från när de sålde den som du kan se nedan.
klocksnack.se
Otroligt cool klocka men säljes då jag som sagt fick denna som inbyte och känner att den är för fin för min smak. Jag känner mig helt enkelt inte bekväm med att använda den så får gå till någon annan som vågar använda denna fina pjäs.
Pris: 47k eller vettigt bud
Omdömestråd:
klocksnack.se
Klockan är i väldigt trevligt skick och är perfekt med sin storlek på 45mm.
Originalbandet är slitet, dock medföljer ett fint canvas tillverkat av Oddface.
Klockan är såld senast av Stories of Time i December/Januari 2025 och kontrollerad av urmakare innan den såldes till en respektabel medlem här på forumet vilken sedermera lämnade den som en del i ett byte till mig. Eftersom klockan så nyligen sålts av Stories of Time kan den som är intresserad av att veta mera om den säkerligen kolla med de trevliga grabbarna där för mera info, det finns även en annons på den här klockan från när de sålde den som du kan se nedan.
Avslutad - Radiomir Black Seal PAM00292
Säljes / bytes Panerai Radiomir Black Seal PAM00292 i smutt skick med box och papper. Pris: 52k Länk till annons på vår site: https://storiesoftime.com/collections/all-watches/products/radiomir-black-seal-pam00292-box-papers-2010 Byten upp/ner inga problem. Återkom med bilder och pris på...

Otroligt cool klocka men säljes då jag som sagt fick denna som inbyte och känner att den är för fin för min smak. Jag känner mig helt enkelt inte bekväm med att använda den så får gå till någon annan som vågar använda denna fina pjäs.
Pris: 47k eller vettigt bud
Omdömestråd:
Daion
Har du gjort någon affär med mig får du gärna skriva en kommentar och tala om hur du tyckte det gick! Tack! :)

Senast ändrad: