• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Panerai Avslutad Panerai PAM00292

Daion

Silver
2-Faktor
Pris
47000kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Panerai PAM 292 ”Radiomir Black Seal” uttagen ny 2010 på Nymans Ur Stockholm.

Klockan är i väldigt trevligt skick och är perfekt med sin storlek på 45mm.
Originalbandet är slitet, dock medföljer ett fint canvas tillverkat av Oddface.

Klockan är såld senast av Stories of Time i December/Januari 2025 och kontrollerad av urmakare innan den såldes till en respektabel medlem här på forumet vilken sedermera lämnade den som en del i ett byte till mig. Eftersom klockan så nyligen sålts av Stories of Time kan den som är intresserad av att veta mera om den säkerligen kolla med de trevliga grabbarna där för mera info, det finns även en annons på den här klockan från när de sålde den som du kan se nedan.

Otroligt cool klocka men säljes då jag som sagt fick denna som inbyte och känner att den är för fin för min smak. Jag känner mig helt enkelt inte bekväm med att använda den så får gå till någon annan som vågar använda denna fina pjäs.

Pris: 47k eller vettigt bud

Omdömestråd:

IMG_4643.jpeg
IMG_4641.jpeg
IMG_4146.jpeg
IMG_4145.jpeg
IMG_4144.jpeg
IMG_4143.jpeg
IMG_4141.jpeg
IMG_4138.jpeg
IMG_4137.jpeg
IMG_4649.jpeg