• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM111

AndreasP

Omega
Pris
43000 SEK
Returpolicy
Kommer vi överens om.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Efter ett kortare stopp i samlingen så är det dags att låta denna fina PAM111 vandra vidare på nya äventyr. Klockan köptes här på forumet men måste vidare nu då jag fick möjlighet att köpa tillbaka en annan klocka som jag tidigare sålt och saknat.

Klockan i fråga är såld 2006 i Dubai, originalkvittot medföljer. Klockan är fullset så när som på bezelskydd och den yttersta pappkartongen. Klockan har blivit servad två gånger på Nymans Ur (kvitton finns på detta), senast i Mars 2021. Enligt tidigare ägare ska klockan fått en lättare polering då. Klockan är fortfarande under garanti efter servicen i några månader till.

Förutom två originalband, svart gummi och brunt läder, medföljer sex andra band. Ett Oddface och sen lite blandad kompott.

Klockan är i ett bra skick för att vara 16 år. Det finns givetvis en del märken och swirls då den burits. Jag har försökt fota ärligt och tar gärna fler bilder om frågor finns.
En ding på baksidan av ett av de bedra bandhornen finns, den störde inte mig då klockan satt på armen.

Klockan finns i Stockholm, men kan såklart resa med Postnord.

Rent sälj premieras men någon festlig Zodiacdykare i kul färg skulle kunna vara av intresse.

Allt gott,
Andreas

68236796847__59256400-AB18-4D10-910A-2525DE628FAC.jpeg IMG_2856.jpeg IMG_2857.jpeg IMG_2858.jpeg IMG_2859.jpeg IMG_2860.jpeg IMG_2861.jpeg IMG_2862.jpeg IMG_2863.jpeg IMG_2864.jpeg IMG_2865.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_2866.jpeg
    IMG_2866.jpeg
    376.1 KB · Visningar: 32
  • IMG_2867.jpeg
    IMG_2867.jpeg
    446.1 KB · Visningar: 37
Topp