- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Inom 24h efter påseende
- Bilder Skickat
- Ja
Svensksåld Panerai Radiomir 424 California, ursprungligen inköpt hos Krons 2017. Köpt av mig på forumet. Gott bruksskick. Skruvhålen till baksidan dock lite misshandlade efter många bandbyten. Full set med trippla boxar,bezelskydd, skruvmejsel, manualer samt originalkvitto.
48 000 eller bytesförslag SÅLD
Tudor Black Bay Pro från 2022. Köpt av mig på forumet. Gott bruksskick. Full set plus två extra länkar från Uncle Seiko, en jubilee och en president.
35 000 eller bytesförslag (gärna vintage)
Samtliga bilder är tagna under en arbetsbelysning för att det ska gå att se alla hairlines. Det har inneburit att de ser ganska härjade ut. Några djupare repor finns dock inte och klockorna går lätt att putsa upp för den som vill.
48 000 eller bytesförslag SÅLD
Tudor Black Bay Pro från 2022. Köpt av mig på forumet. Gott bruksskick. Full set plus två extra länkar från Uncle Seiko, en jubilee och en president.
35 000 eller bytesförslag (gärna vintage)
Samtliga bilder är tagna under en arbetsbelysning för att det ska gå att se alla hairlines. Det har inneburit att de ser ganska härjade ut. Några djupare repor finns dock inte och klockorna går lätt att putsa upp för den som vill.
Senast ändrad: